sobota, 19 maja 2018

Piast II Gliwice - Gwarek Ornontowice 19.05.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Haiz IV liga 2017/2018, grupa: śląska I:
Mecz 2018: 27












Piast II Gliwice - Gwarek Ornontowice 19.05.2018 (2-0) 5-Poziom
Att: 75 H: 12:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Ostropa (Gliwice)


Na stadionie Carbo w gliwickiej dzielnicy Ostropa pojawiłem się po raz czwarty na meczu. Tym razem powodem wizyty był mini zlot. Na meczu był obecny Jacek (Racibórz), Rafał (Tychy) oraz drugi Jacek (Warszawa).

Piast na czerwono.







Stadion Ostropa warty jest tego aby pojawić się tutaj od czasu do czasu. Prawdziwym "złotomówcą" był tutaj zawsze spiker, którego komentarze były lepsze niż nie jeden kabaret. Tym razem do mikrofonu gadał jednak jakiś inny Pan.





W czasie pierwszej połowy operator głośników nie wyłączył muzyki i przygrywała piosenka zespołu Holiday - Jestem zakochany i tego typu podobne hity.


W oddali słynna radiostacja.





Pamiątka kolegi Jacka z Raciborza.

Po przerwie nastąpiła zmiana trybuny.








Dopiero w czasie tego meczu zauważyłem, a w zasadzie usłyszałem, iż obiekt posiada dwa sektory gości, czyli w sam raz dla kibiców chociażby Partizana Belgrad.



Od początku meczu obie drużyny nie kwapiły się do ataków i śmierdziało wynikiem 0-0, co mnie nie cieszyło, ze względu na to, że kontynuuję moją passę meczów z golem. Piast jednak wziął sprawę w swoje ręce i na przerwę prowadził 1-0, po strzale z bliskiej odległości od bramki. Po przerwie można było obserwować festiwal niewykorzystanych sytuacji. Szczególnie zabawna była akcja w której zawodnik Piasta otrzymał piłkę pod bramka gości i wystarczyło tylko pobiec sam na sam z bramkarzem. Cóż z tego skoro zanim podbiegł do piłki, potknął się o własne nogi. Gwarek w tym meczu nie zasłużył na wygraną, patrząc na jego grę, natomiast ostatni w tabeli Piast w końcówce meczu strzelił drugiego gola po ładnym strzale z pół dystansu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz