sobota, 11 maja 2024

Start Mszana - Płomień Połomia 11.05.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Liga okręgowa śląska III (Racibórz-Rybnik).

Mecz 2024: 33

 

 

 

 

 

 

Start Mszana - Płomień Połomia 11.05.2024 (1-2) 6-Poziom

Att: 110 H: 17:00 Cena: 10 zł MOV


Ładna zmiana szablonu biletu w Mszanie z kodem QR. To mój czwarty szablon biletu z Mszany.

Derby Gminy Mszana.



Mszana na niebiesko-żółto. W tym sezonie byłem na meczu obu drużyn w Połomii. Ponadto to mój trzeci mecz Startu i Płomienia, ponieważ w 2016 roku byłem także na meczu w Mszanie.




Oba kluby wystąpiły w pasiastych koszulkach. Nie pamiętam, kiedy ostatni raz byłem i czy w ogóle byłem na "pasiastym"meczu.














Główna atrakcja pierwszej połowy.


Czytał Tomasz Knapik.





W tamtym sezonie gościłem w Mszanie, chociażby na barażu w obecności 600-widzów, który zapewnił Startowi awans do okręgówki - Link. W tym sezonie Start odniósł jednak raptem 2 zwycięstwa (oba wiosną) i pewnie spadnie z ligi.



Adam Karwot. :) Rocznik 2005r. To był jego debiut w Starcie. Występ jak najbardziej na plus.









Jesienią Płomień w Połomii wygrał 4-0. Dzisiaj wynik zmieniał się następująco: 0-1, 1-1, 2-1. Dwie ostatnie bramki są na moim mini skrócie z meczu. - Link. Na filmie także zabawna sytuacja, kiedy po ostatniej bramce, najpierw wyświetlił się wynik 2-1.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz