niedziela, 26 maja 2024

LKS Jawiszowice - Watra Białka Tatrzańska 26.05.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: IV liga małopolska.

Mecz 2024: 41

Stadion: #551

 

 

 

 

 

 

 

LKS Jawiszowice - Watra Białka Tatrzańska 26.05.2024 (3-0) 5-Poziom

Att: 180 H: 17:00 Cena:15 zł MOV


LKS Jawiszowice to jeden z bliżej położonych Polskich klubów od domu, gdzie nie byłem jeszcze. Wizytę opóźniałem, ponieważ długo nie było biletów. Ten pomimo tego, że jeszcze z IV, kiedy dzieliła się na dwie części to jednak przypadł mi do gustu.


Budynek klubowy.

Szydło pochodzi z pobliskich Brzeszcz, więc zawisła też na płocie okalającym stadion.



Klub z Jawiszowic to najbliżej od mojego domu położony klub z Małopolski. Rywala mieli tego dnia ciekawego, bo górali z Tatr.


Chyba po raz pierwszy widziałem trybunę, gdzie do najwyższych rzędów nie prowadziły schody.

Miejscowa młodzieżowa poezja.

Goście na czerwono.


















Szatnie na poziomie +1, chyba rzadko spotykane.

Trójka sędziowska w tym Pani Katarzyna Liro. W drugie połowie, kibicie sympatycznie wołali w jej kierunku "Kasia".






























Przed tym meczem, faworytem spotkania byli gospodarze, chociażby dlatego, iż goście okupowali końcowe rejony tabeli. Spotkanie zakończyło się sprawiedliwym wynikiem 3-0. Ciekawa była jedna z bramek, kiedy jeden z obrońców gości, narodowości słowackiej, poślizgnął się. Przeciwnikowi nie pozostało nic innego jak minąć go, wyjść sam na sam z bramkarzem i strzelić nie do obrony.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz