niedziela, 19 maja 2024

Polaris Żory - Żar Szeroka (Jastrzębie Zdrój) 19.05.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: C-klasa Rybnik.

Mecz 2024: 37

 

 

 

 

 

 

 

Polaris Żory - Żar Szeroka (Jastrzębie Zdrój) 19.05.2024 (2-2) 9-Poziom

Att: 90 H: 17:00 Cena: 0 zł MOV


Po meczu baseballu w Rybniku, miałem w planie zwizytować po latach przerwy, piłkarski klub z Gotartowic, położony w tym samym mieście. Do wizyty zachęcał fakt, iż miałem do pokonania raptem 2 km. Odbiłem się jednak od bramy, ponieważ spotkanie odwołano.


Rondo baseballowe.

Szybko jednak znalazłem plan B w postaci żorskiej La Bombonery. Biletów nie było



Gospodarze na biało-niebiesko















Stadion chyba w przebudowie :P.



Po prawej zawodnik Żaru, Patryk Mika. To nominalny bramkarz. Nie wiem czemu obecnie gra w polu jako napastnik, ale może poszedł śladami Mariusza Pawełka.

La Bombonera w pełnej krasie.















Jedni je kochają, inni nienawidzą.



Gospodarze do tego meczu przystępowali z pozycji ostatniego miejsca z... zerowym dorobkiem punktowym! Cóż z tego skoro to goście musieli gonić korzystny wynik. Ostatecznie mecz zakończył się wynikiem 2-2 i tym samym Polaris zdobył pierwszy punkt w sezonie. Za moją wizytę nie ma za co dziękować :P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz