sobota, 25 maja 2024

ŁKS II Łódź - GKS Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) 25.05.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: II liga.

Mecz 2024: 38


 

 

 

 

 

 

ŁKS II Łódź - GKS Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) 25.05.2024 (0-3) 3-Poziom

Att: 947 H: 14:00 Cena: 10 zł MOV

Stadion MOSiR (Jastrzębie-Zdrój)

 

Był to mój już piąty mecz GKS-u przy Harcerskiej tej piłkarskiej wiosny. Dużo jak dla mnie, ale często był jakiś dodatkowy powód, aby odwiedzić jeden z moich ulubionych stadionów. Powodem były np. z mojego punktu widzenia, atrakcyjni rywale, lub obniżona cena za bilet. Tym razem poza ceną, był to ostatni mecz sezonu w którym GKS grał o utrzymanie. Zwycięstwo GKS-u dawało spokojny byt w II lidze na kolejny sezon. Sprzedaż biletów była prowadzona przez GKS na szablonach tego klubu, chociaż nominalnym gospodarzem był ŁKS. Doszło bowiem do zamiany gospodarza, ponieważ podobno obiekt ŁKS-u był zajęty w tym czasie. Jastrzębianom było to na rękę oczywiście, aby czuć wsparcie fanów w tym ważnym meczu.









GKS na zielono-czarno.



























GKS wygrał gładko (?) 3-0  i utrzymał się w lidze. Jedna z bramek jest pod tym linkiem. Tego dnia zastanawiałem się, czy jechać jeszcze na jeden mecz  tj. do Karviny na MFK. W domu podjąłem decyzję, że jadę. Miał to być mecz także o utrzymanie w lidze, przez drużynę gospodarzy. Innym powodem był fakt, iż nigdy wcześniej nie widziałem tego samego dnia tych dwóch klubów. Dodać należy, iż są to od lat dwa najlepsze kluby, w promieniu 10 km od domu.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz