sobota, 25 maja 2024

Gepardy Żory - Lions Kutno 25.05.2024 (Softball)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Polska Liga Softballu Kobiet.









Gepardy Żory - Lions Kutno 25.05.2024 1-Poziom (Softball)

Att: 10 H: 10:50 Cena: 0 zł MOV


Na tę sobotę zaplanowałem sobie 3 mecze. Dwa piłkarskie i niniejszy, czyli kobiecy softball. Tej dyscypliny sportu jeszcze nie widziałem.

Stare banery Gepardów.












Softball to odmiana Baseballa, który jest przeznaczony dla kobiet. Największe różnice to takie, że kobiety mają większą piłkę i rzucają ją od dołu. Boisko także jest mniejsze, przez co obiekt w Żorach to nie jeden plac gry, a dwa.

Gepardy w czarnych strojach.

Tego dnia zaplanowano dwa mecze między klubami z Żor i Kutna. Ja byłem tylko i aż na tym pierwszym.







































Ta Pani wyglądała na doświadczoną zawodniczkę drużyny gości.











Będąc niedawno na meczu baseballa, domyślałem się ile czasu może trwać mecz softballa. Spotkanie jednak niebezpiecznie się wydłużyło, a musiałem zdążyć na godzinę 14-tą do Jastrzębia na mecz GKS-u. Ostatecznie zdążyłem na drugi mecz. Spotkanie softballa zakończyło się chyba wygraną gospodyń. Chyba to kluczowe słowo, bo pisząc tę relację miesiąc po meczu, nigdzie nie znalazłem wyników tego dwumeczu!!! Po ostatnich punktach w meczu, tablica także nie zmieniła rezultatu, na której pozostał wynik 8-8.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz