sobota, 18 maja 2024

Odrzanka Dziergowice - Górnik Januszkowice 18.05.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Opole VI.

Mecz 2024: 36

Stadion: #550

 






Odrzanka Dziergowice - Górnik Januszkowice 18.05.2024 (0-1) 7-Poziom

Att: 100 H: 17:00 Cena: 5 zł MOV


Na Odrzankę w końcu musiałem pojechać, ponieważ niewiele klubów z opolskich niższych lig ma bilety, a ponadto do tej części Opolszczyzny mam blisko.



Stadion Odrzanki przywitał mnie ładnym i zadbanym terenem około boiskowym.

Na wypasie było także męskie WC :P.

Bileter nie mógł się nadziwić, czemu chcę kupić aż 2 bilety :P. Czasem nawet 5 kupuję i nikt nie ma pytań :D.


Co prawda składak trybunowy, ale chociaż z daszkiem.

Klub kibica Odrzanki prowadził sporadyczny ale ciekawy doping.


Odrzanka na czerwono.



Ale ta loża za bramką przepiękna.



Oj dawno nie byłem na meczu w tym województwie, bo w grudniu 2021r. w Reńskiej Wsi.





Kolorowe buciki starszego arbitra.
































Z Januszkowic przyjechał chyba tylko jeden kibic tj. typowy Janusz.









Faworyzowani goście wymęczyli zwycięstwo po bramce w drugiej połowie i to jakiej. Będący w okolicach piątego metra, jeden z zawodników gospodarzy wybił piłkę głową, wprost na głowę piłkarza gości i w ten sposób strzelił bramkę. Wszystko działo się tak szybko, iż bramkarz gospodarzy został kompletnie zaskoczony.

2 komentarze:

  1. Co do biletów z woj. opolskiego, proponuję wizytę np. w Niezdrowicach. Byłem na jesień, super bilet. Mogę np. na mejla wysłać zdjęcie. Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  2. Górnik Januszkowice ma niepokojąco podobny herb do GKSu Tychy ;)

    OdpowiedzUsuń