piątek, 19 sierpnia 2022

TJ Havirov-Dolni Datyne - FC Hermanice Slezska (Ostrava) 19.08.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A1A - Krajský přebor mužu.
Mecz 2022: 79

 

 

 

 

 

 

 

TJ Havirov-Dolni Datyne - FC Hermanice Slezska (Ostrava) 19.08.2022 (2-4) 5-Poziom

Att: 135 H: 18:00 Cena: 30 Kc MOV

 

Tego piątkowego meczu w Dolni Datyne nie planowałem, ale skorzystałem z okazji, aby zabrać się wraz z JadaNaSzpil i FutbolowaMama. Po 3 latach pojawiłem się więc na meczu w tej miejscowości. Bilet w dalszym ciągu jest związkowy, ale wcześniej miał inny szablon.

Gospodarze na zielono.

Zaraz po rozpoczęciu meczu, ustawiłem się w kolejce po piwerko i... nie widziałem tylko jednej bramki :P.


Pozdrawiamy Was bracia za kratami...



Czarnoskóry zawodnik w drużynie gości to Erik Opata.




Już nie wiem który to kolejny weekend, co pogoda się partaczy, a przez 5 dni roboczych grzało słońce. Na szczęście tego dnia deszcz spadł dopiero po meczu.


Punkt kateringowy, który został zamknięty na 15 minut przed końcem meczu.










Trzymając kiełbę w ręce, nagrałem jedną z bramek. Kiełbasa, bardzo smaczna, chociaż nieco za tłusta co powodowało z kolei, że lekko nadgryziony kawałek łatwo odrywał się od reszty. :P










Ładny napis na bramie. Trudno ją zauważyć, ponieważ z tej strony nie ma wejścia na obiekt.





Tablica, chociaż była podłączona do prądu, nie działała cały mecz.

Na ten mecz goście przyjechali chyba nieco wkurzeni, ponieważ w dwóch wcześniejszych i jedynych meczach, ponieśli dwie porażki. Od początku spotkania atakowali i szybko wyszli na prowadzenie. Do końca nie oddali już prowadzenia i ostatecznie wygrali 4-2. Mecz kończył się już w lekkim półmroku. Niestety pierwsze oznaki jesieni już są.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz