sobota, 13 sierpnia 2022

FK Darkovicky (Hlucin) - FK Mesto Albrechtice 13.08.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj ČPP I.A třída mužů sk. A.

Mecz 2022: 75

Stadion nr 516. 







FK Darkovicky (Hlucin) - FK Mesto Albrechtice 13.08.2022 (5-2) 6-Poziom

Att: 100 H: 17:00 Cena: 30 Kc MOV

 

Po Czyżowicach i Wojnowicach, przyszedł czas na Hlucin a dokładnie na dzielnicę Hlucina tj. Darkovicky, gdzie obejrzałem trzeci mecz tego dnia. Jak łatwo zauważyć, tym razem był to mecz zagraniczny :P.

Wiele razy przejeżdżałem tą drogą, ale nigdy nie zauważyłem stadionu, który jest tuż obok. Baner z kolei sugeruje, że jest dzień meczowy i do knajpy należy wchodzić od strony, gdzie sprzedawane są... bilety na mecz, czyli od dołu.

Wejście na obiekt.


Jak dożynki to tylko w Darkovickach :P.



Trybuna główna robiła wrażenie, podobnie zresztą jak murawa.


Widoczne schody prowadziły do knajpy.

Piękne są te zbiorniki na stadionach klubów z niższych lig.




Tradycyjnych biletów nie było. Do wejścia uprawniał program meczowy, co w Czechach niestety zaczynam coraz częściej spotykać. Zastanawiam się, dlaczego im się tak chce. U nas to nawet w Ekstraklasie programów meczowych nie robią.

Gospodarze na niebiesko.





Tuż obok Darkowiczek leżą Darkovice i właśnie na mecz obu drużyn czekałem. Kluby niestety grają w różnych ligach i nie mogąc się doczekać na spadek lub awans, skorzystałem z dzisiejszej okazji i zaliczyłem Darkovicky.




















"Piwo dobre, wszystko dobre."

Skandaliczna ta knajpa a telewizor był za mały :P

Wyjście na tarasik, gdzie był...

...ładny widok na stadion.

Na meczu nie było tradycyjnej giętej. W zamian tego można było nabyć parek w rohliku.





W pierwszej połowie nieco popadało. W drugiej części gry deszczu było znacznie więcej.






W drugiej połowie w drużynie gości pojawił się na moje oko, bardzo młody junior. Koszulka na nim wyglądała jak sukienka mini.


Bramkarz gości nie miał powodów do radości. W jednej z akcji, po dośrodkowaniu, wrzucił sobie piłkę do bramki.


To goście prowadzili w tym meczu 1-0 ale pierwsza połowa zakończyła się wynikiem 3-1 dla gospodarzy. Ostatecznie mecz zakończył się wynikiem 5-2.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz