sobota, 13 sierpnia 2022

Naprzód Czyżowice - Gwiazda Skrzyszów 13.08.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Liga okręgowa śląska III (Racibórz-Rybnik).
Mecz 2022: 73

 

 

 

 

 

 

Naprzód Czyżowice - Gwiazda Skrzyszów 13.08.2022 (2-3) 6-Poziom

Att: 160 H: 11:00 Cena: 10 zł MOV 

 



Fajny okolicznościowy baner. Klub w 2021 roku obchodził swoje stulecie.

Pamiątkowe tablice zasłużonych klubu.

Nie rozumiem dlaczego na obiekcie dominuje logo klubowe w barwach niebiesko - białych. Ja w każdym razie na początku relacji ustawiłem barwy klubowe, które są mi znane.

Rozwinięty szaliczek za szybą ;).





Gospodarze na niebiesko.













Proszę się nie śmiać z tej wąskiej loży VIP. W Anglii są np. jeszcze węższe wejścia na nie jeden stadion.








Na ten dzień zaplanowałem sobie trzy mecze. Prognozy nie były dobre, ale w czasie tego pierwszego meczu nie spadł jeszcze deszcz.



Ależ to było meczycho, a wybrałem te zawody tylko jako tzw. wypełniacz. Najpierw prowadzili goście 1-0. Później zrobiło się 2-1 dla gospodarzy. W końcówce meczu wyrównali goście i obie drużyny dążyły do zdobycia zwycięskiej bramki, czyli jednym słowem idealne widowisko się zrobiło. Po rzucie rożnym to jednak goście zdobyli bramkę na 3-2 i 3 punkty pojechały  do Skrzyszowa. Bramka dostępna jest min. tutaj - Link. Czterech zawodników nie powstrzymało strzelca bramki, a piłka po strzale w długi róg odbiła się jeszcze od słupka! BRAWO!

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz