sobota, 6 sierpnia 2022

FK Český Těšín - Slavia Orlová 06.08.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A1A - Krajský přebor mužu.
Mecz 2022: 71

 

 

 

 

 

 

 

FK Český Těšín - Slavia Orlová 06.08.2022 (2-0) 5-Poziom

Att: 130 H: 10:30 Cena: 30 Kc MOV 


Długo odkładałem ponowną wizytę na meczu klubu z Czeskiego Cieszyna. W końcu nadarzył się odpowiedni moment, ponieważ mecz zaplanowano na godzinę poranną, a tego dnia interesujących meczów o tej porze było jak na lekarstwo. Było to o tyle istotne, iż tego dnia, tylko rano miałem wolne. Zupełnie przypadkowo w ciągu tygodnia, odwiedziłem ponownie aż 3 stadiony, gdzie po raz ostatni byłem 12 lat temu (Trzyniec, Dębowiec i Czeski Cieszyn). Klub z Czeskiego Cieszyna zmienił w tym czasie nazwę z FC IRP na FK. Co ciekawe bilety i pieczątka klubowa, nie zmieniły się od tego czasu - Link.

Planowo auto zaparkowałem w... Polsce, obok stadionu MOSiR Cieszyn, gdzie obecnie przebiega jego przebudowa. Oba stadiony dzieli 220 metrów, licząc pomiędzy punktami środka obu boisk. Aby dojść pieszo, musiałem jednak pokonać ponad 600 metrów. W pobliżu obu stadionów jest...

...turystyczna kładka nad graniczną rzeką Olza. Spacer byłby o wiele bardziej przyjemny, gdyby ku...wsko się nie rozpadało.


Wzdłuż linii prostej boiska, stał tylko jeden wóz :P. Nieco dalej pojazdów było już więcej.

Główne wejście.



Pierwsze kroki skierowałem do punktu kateringowego a tam już czekało pełno moich kolegów :D. Dodać należy, iż z każdym się wcześniej na ten mecz nie umawiałem :).





Czeski Cieszyn na niebiesko.



Niektórzy kibice stali cały mecz, nie zwracając w ogóle uwagi na osoby które siedziały z tyłu.














W przerwie na szczęście przestało padać i można było porobić foty z innej perspektywy.

W niższych czeskich ligach, taka trybuna to norma.













W oddali wspomniany we wstępie stadion MOSiR w Cieszynie.

MOSiR w Cieszynie.


Gospodarze zasłużenie wygrali 2-0.

Pora wracać pieszo do Polski.

Fotka stadionu od strony terenów zielonych, obok Olzy.

Już prawie w Polsce :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz