niedziela, 14 sierpnia 2022

LKS 99 Pruchna - LKS Kończyce Małe 14.08.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Skoczów.
Mecz 2022: 77 







LKS 99 Pruchna - LKS Kończyce Małe 14.08.2022 (3-0) 7-Poziom

Att: 100 H: 16:00 Cena: 5 zł MOV

 

Trzy lata nie byłem ostatni raz w Pruchnej na meczu. Od tego czasu szablon biletu pozostał bez zmian, a...

...piwo jest dalej lane.



Gospodarze w jednolitych, ciemnych strojach.



Obecnym trenerem gospodarzy jest Adam Śmigielski. Wiele razy pisałem to na stronie, a mianowicie to, że ma na koncie kilka meczów w Ekstraklasie. Po raz pierwszy widziałem go jednak na ławce trenerskiej i tak żywiołowej postaci nie widziałem w roli trenera.


Trener Kończyc Małych.







Stylówka, chyba rodem ze Stalówki ze Stalowej Woli. Bramkarz Kończyc, swoją łysą gracą, bluzą bramkarską z dużymi cyframi, chyba wzorował się byłym bramkarzem Legii, Grzegorzem Szamotulskim.





Frekwencja na meczach w Pruchnej zawsze była w okolicach 250-300 osób. Tym razem pomimo ładnej pogody, było znacznie gorzej.





Kilka meczów w Pruchnej już widziałem, ale dopiero dzisiaj wykonałem kilka fotek z tej perspektywy.


Ładne grafiki były na budynku klubowym i zarazem w punkcie sprzedaży piwa.












W Pruchnej zawsze ładnie widać Beskidy w tle.

Gospodarze zasłużenie wygrali 3-0.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz