piątek, 5 sierpnia 2022

MFK Karvina - FC Sellier & Bellot Vlasim 05.08.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Fortuna Narodni liga.
Mecz 2022: 70

 

 

 

 

 



MFK Karvina - FC Sellier & Bellot Vlasim 05.08.2022 (3-2) 2-Poziom

Att: 1224 H: 17:00 Cena: 100 Kc MOV 

 



W Telewizji Czeskiej była transmisja meczu, więc został rozegrany nietypowo, bo w piątek.

Gospodarze w żółtych koszulkach.

Dokładnie 9 lat minęło, kiedy byłem ostatni raz na tym stadionie na meczu Karviny w 2 lidze. Było to spotkanie przeciwko Opavie - Link. Jak wiadomo, potem rozpoczęła się budowa nowego stadionu, oraz Karvina awansowała na ładnych kilka sezonów do czeskiej Ekstraklasy. Dopiero od tego sezonu 2022/2023 MFK spadł do zaplecza elity. Ja udałem się na pierwszy domowy mecz w ramach drugiej kolejki ligowej. Z kolei tydzień temu byłem na meczu Karviny w Trzyńcu, więc zaliczyłem dwa pierwsze mecze tego klubu w lidze.


FC Sellier & Bellot, tak brzmi obecnie nazwa klubu z miasta Vlasim. Nie ukrywam, że chciałem osobiście udać się na mecz tego klubu, aby w moich bazach meczowych, widniała ta dziwna nazwa.

Tym razem nie wybrałem "polskiego" sektora D6, który znajduje się na lewo od widocznego w oddali telebimu. Powodem było słońce, które mocno daje się we znaki na tej właśnie trybunie.













Największy pasażerski samolot świata Airbus A380 Reg. A6-EEI z Manchesteru do Dubaju. Na zdjęciu, gdzieś nad Bielsko-Białą.







Numer 23 i 37 to bracia Krcik (Adam i David). Obaj grają na boisku obok siebie w obronie.




Tydzień temu, oraz dzisiaj Nigeryjczyk
Rafiu Durosinmi, wchodził na boisko z ławki. Zwłaszcza dzisiaj jego gra przyniosła wiele pożytku. Bardzo dobrze grał w powietrzu i świetnie panował nad piłką. W czasie meczu popisał się strzałem z przewrotki, po którym piłka trafiła w słupek. Przede wszystkim, zdobył jednak zwycięską bramkę na 3-2, po strzale głową.







Było to jedno z ciekawszych spotkań MFK Karvina, na których byłem na tym stadionie. Wynik meczu zmieniał się następująco: 1-0, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2. Karvina zdołała wygrać ten mecz, grając w dziesiątkę od 32 minuty, czyli od momentu kiedy Karvina prowadziła 1-0.



Temu zawodnikowi miejscowi kibice nieco naubliżali w czasie transmisji wywiadu w TV.



Wywiad ze wspomnianym
Rafiu Durosinmi, bohaterem meczu.


Po dwóch kolejkach Karvina lideruje w tabeli (tylko dwie drużyny mają po 6 punktów). Czy to zwiastuje powrót do elity, pomimo mocno zmienionej kadry? Okaże się dopiero w maju.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz