sobota, 22 października 2022

Raków Częstochowa - Korona Kielce 22.10.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Ekstraklasa.

Mecz 2022: 117

 

 

 

 

 

 

 

 Raków Częstochowa - Korona Kielce 22.10.2022 (1-0) 1-Poziom

Att: 5237 H: 20:00 Cena: 35 zł MOV 


Raków to ostatnio TOP-owa polska drużyna, gdzie stadion wypełnia się w całości. Bilet musiałem więc kupić w internecie, do samodzielnego wydruku.

Kiedy byłem tutaj pierwszy i ostatni raz na meczu tj. w 2014 roku, Raków grał w II lidze (3 poziom), a trenerem był... Brzęczek - Link. Od tego czasu wiele się zmieniło, gdyż Raków jest liderem Ekstraklasy. Zmiany zaszły także na stadionie. Obiekt zyskał min. jupitery i nowe trybuny z... rusztowań. Nie wyglądało to źle, ale cała Częstochowa czeka jednak na stadion marzeń, aby min. nie być pośmiewiskiem w kraju.


Po zmianach na stadionie, widoczny po prawej budynek klubowy dalej pełni swoją rolę i pozostał dalej tak samo piękny.

Przy wejściu na stadion, kod został poprawnie odczytany przy kołowrotku, ale nie można było wejść. Musiałem skorzystać z bocznego wejścia, podobnie jak kolejni kibice za mną. Podobna sytuacja zdarzyła mi się chyba po raz trzeci. Wcześniej... dwukrotnie w Kielcach!

Wspomniane trybuny z rusztowań.

Jeden mecz Ekstraklasy w roku trzeba odbębnić, co właśnie uczyniłem. :)




Stadion jeszcze pusty.

Przed meczem obawiałem się zapowiadanego deszczu. Na szczęście padało tylko momentami i to w postaci mżawki. W dodatku na stadionie dostrzegłem wiele rozłożonych parasoli. Czyżby obecnie ochrona nie robi już z tego tytułu problemów?






O sektorze gości także było głośno kilka miesięcy temu. Trybuna posiadała wysoki płot, przez co wyglądała jak klatka. Po nagłośnieniu sprawy, doszło do przeróbki na stadionie.

Na stadionie pojawiło się ponad 5 tyś widzów.


Gospodarze na czerwono-niebiesko.











Liczna grupa fanów z Kielc.



Gospodarze bez oprawy, ale z dobrym dopingiem.


Jak to w Ekstraklasie, do przerwy tradycyjne zero-zero.






Hiszpan Ivi Lopez to obecnie najlepszy obcokrajowiec w Ekstraklasie.



Piekielna Pielgrzymka - taki tytuł nosiła oprawa Scyzoryków.




W drugiej połowie padła jedyna bramka meczu. Wspomniany Ivi zdobył gola z karnego.


Element oprawy po strzelonej bramce, ale nie w wykonaniu kibiców, lecz klubu.





Mecz sędziował Daniel Stefański. To mąż Karoliny Bojar, także sędzi i celebrytki.




Gospodarze wygrali 1-0, po wspomnianym golu z karnego. Po tym meczu Raków umocnił się na pozycji lidera tabeli. Ja udałem się po meczu do hotelu w oddalonym o 10 km Olsztynie.


Suplement z dnia 07.05.2023: Tego dnia Raków zdobył swój pierwszy tytuł Mistrza Polski, a ja mogłem być na ich domowym meczu w sezonie mistrzowskim! Tytuł zdobyli także po meczu z Koroną, ale w Kielcach. Raków przegrał, ale największy rywal Legia, także przegrała swój mecz.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz