niedziela, 30 października 2022

Niepokorni Orzesze - LKS II Wisła Wielka 30.10.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Tychy.

Mecz 2022: 121

 

 

 

 

 

 

 

Niepokorni Orzesze - LKS II Wisła Wielka 30.10.2022 (1-1) 8-Poziom

Att: 60 H: 13:00 Cena: 0 zł MOV 


Po domowym meczu drużyny KS Rybówka, pozostałem w Orzeszu. Udałem się na główny obiekt tego miasta, gdzie obecnie gra już nie Sokół a...niedawno powstały klub o pięknej nazwie... Niepokorni.

Mecz niestety nie był biletowany.









Na stadionie zostało umieszczonych kilka cytatów.


Ostatni raz na tym stadionie gościłem w 2014 roku. Obiekt wyładniał. Dominują na nim barwy Niepokornych. Wały ziemne zostały przysłonięte czarnym materiałem, aby nie rosła wysoka trawa. Szkoda tylko, że poprzednie krzesełka z oparciami, zostały zastąpione na takie... bez oparć.


Kolejna sentencja, tym razem od Muhammada: Jeżeli przynajmniej śnisz, żeby mnie pokonać, lepiej żebyś się obudził i przeprosił.

To już chyba ostatni tak ciepły weekend w tym roku.



Wisła Wielka na biało-czarno.


















Dziadek z wnuczkiem na meczu.

Usiedli równo jak kibice na meczu w Korei Północnej.





















Do przerwy prowadzili goście 1-0, ale mogło być 1-1, ponieważ gospodarze nie wykorzystali karnego. Bramkarz złapał piłkę! Po przerwie gospodarzom udało się wyrównać, tym razem skutecznie wykorzystując karnego. Obie jedenastki są na moim filmie. Wynik końcowy 1-1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz