niedziela, 2 października 2022

Inter Krostoszowice - Iskra Rowień (Żory) 02.10.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Rybnik.

Mecz 2022: 107


 

 

 

 

 

 

Inter Krostoszowice - Iskra Rowień (Żory) 02.10.2022 (2-2) 8-Poziom

Att: 40 H: 15:00 Cena: 0 zł MOV

 

Na pierwszym planie trybuna główna, a za bramką dwie mniejsze trybuny.


Na meczu był nawet spiker.

Zaplanowany na 15:00 rozpoczął się z 15 min. opóźnieniem. Podobno sędzia główna miała jakiś problem z dojazdem. Informację o spóźnieniu, przekazał spiker. Tym sposobem, niefart mnie spotkał, bo aż dwie godziny czekałem na ten mecz, po zawodach w Skrbeńsku i jeszcze musiałem doliczyć spóźnienie sędzi.

Goście w jaśniejszych strojach. Dodać należy, że już kiedyś byłem na meczu Inter - Rowień. To nie była jedyna powtórka tego dnia, bo także powtarzałem spotkanie Skrbeńska z rezerwami Pierwszego.
















W czasie tego meczu POBIŁEM 11-LETNI REKORD LICZBY MECZÓW W CIĄGU ROKU! Było to 107 spotkanie.



















W drugiej połowie, kaszlakiem na mecz dojechały dwie fanki.








W drugiej połowie spiker przekazał arcyważną informację o wyniku meczu… menczesteru. Rywala nie wymienił, ale chodziło o drugi menczester.




Kolejne podobieństwa w stosunku do wcześniejszego meczu w Skrbeńsku. Mecz zakończył się takim samym wynikiem tzn. 2-2. Wynik zmieniał się następująco (1-0 - link, 2-0, 2-1, 2-2). Ponownie padły dwie piękne bramki z dystansu i ponownie dwie dla gospodarzy. Tym sposobem ostatni w tabeli Inter, zremisował z trzecią od końca Iskrą. Mecz nie był biletowany, na co liczyłem po cichu, ale dla pięknych goli i nagranej bramki na 1-0, warto było przyjechać.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz