niedziela, 16 października 2022

Olza Godów - Inter Krostoszowice 16.10.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Rybnik.

Mecz 2022: 114

 

 

 

 

 

 

 

Olza Godów - Inter Krostoszowice 16.10.2022 (2-1) 8-Poziom 

Att: 60 H: 14:00 Cena: 0 zł MOV


Po meczu w Skrbeńsku, nie opuściłem Gminy Godów i udałem się właśnie do Sołectwa Godów.

Z pobliskiego amfiteatru na upartego można oglądać mecze. Jest to o tyle istotne, iż w przypadku deszczu, można się schować pod dachem.

Gospodarze na niebiesko.


To moja druga wizyta na meczu w Godowie w tym roku. Od czasu mojej poprzedniej wizyty Polska pożegnała wielkiego aktora tj. Franciszka Pieczkę, który urodził się właśnie w Godowie. Żeby było ciekawiej, z tej samej gminy pochodzi inny aktor. Marian Dziędziel, bo o nim mowa, pochodzi z Gołkowic.











Elementy historyczne tuż obok stadionu.














Temperatura w czasie meczu osiągnęła minimum 20 stC. Na pewno w tym roku cieplejszego dnia już nie będzie, patrząc na prognozy pogody.





Wynik zmieniał się następująco: 0-1, 1-1, 2-1. Był to mój trzeci mecz z rzędu zakończony takim wynikiem. Za każdym razem wygrywali gospodarze, ale też za każdym razem była inna kolejność strzelanych bramek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz