niedziela, 30 października 2022

KS Rybówka (Orzesze) - Miners Knurów 30.10.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Amatorska Liga ROW.

Mecz 2022: 120

Stadion nr 525

 

 

 

 

 

 

KS Rybówka (Orzesze) - Miners Knurów 30.10.2022 (3-2) Amatorska Liga ROW

Att: 15 H: 10:00 Cena: 0 zł MOV 


No i już na miejscu tj. mowa o osiedlu Rybówka w Orzeszu. O tej samej nazwie funkcjonuje tutaj drużyna, która gra w amatorskiej lidze ROW. To rozgrywki, które nie są zrzeszone w PZPN, a ja właśnie tego dnia debiutowałem na meczu tych rozgrywek... jako kibic oczywiście. Po przeanalizowaniu, gdzie grają kluby w tej lidze, wybór musiał paść właśnie na KS Rybówka, ponieważ ich boiska nie mam zaliczonego jako jedynego. 

Stadion powoli się wyłania.

Już na pierwszy rzut oka dało się wyczuć, że jest to stary, nieco zaniedbany obiekt. Tym właśnie mocno mnie urzekł.



Uroku stadionowi dodawały jesienne kolory.


W konstrukcji ławek dostrzegłem rzadko spotykane kształty i materiały budownicze.



Gospodarze na biało-niebiesko.

Ktoś miał mocne kopyto, ponieważ po strzale została dziura od piłki.



"Majk" :P









Ławeczka inna niż wszędzie.

Pięknie mi wyszło to zdjęcie.



Jesiennie :).






Iván Zamorano miał kiedyś w Interze numer na koszulce 1+8. Tutaj mamy 2+6.














Na meczu było raptem 15 widzów, ale do mojego rekordu in minus sporo jeszcze brakowało.












Miner to po angielsku oczywiście górnik.






Jaka liga, taki paparazzi - taki komplement usłyszałem od kogoś za moimi plecami, co akurat przechodził z kimś obok stadionu.  :P


Niczego nieświadomi pasażerowie w największym samolocie świata (Reg. A6-EEI) z Dubaju do Nowego Jorku właśnie przelecieli...


... nad stadionem, gdzie toczyło się bardzo ciekawe spotkanie.



Gdyby ktoś zapytał mnie jaki był poziom tego meczu to odpowiedziałbym, że taka D-klasa, gdyby taka... istniała :P. Strzelonych bramek nie brakowało. Ładny był gol na 2-0, po strzale pod poprzeczkę, nieco zza pola karnego. W drugiej połowie do pracy wzięli się goście, czego efektem były dwa gole, doprowadzając jednocześnie do remisu 2-2. Długo jednak knurowianie nie cieszyli się z remisu, ponieważ po składnej akcji zrobiło się 3-2 dla Rybówki i takim wynikiem zakończył się mecz. Decydująca bramka tutaj tj. jako czwarta na filmie- Link.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz