niedziela, 10 września 2017

Znicz Jankowice - LKS Frydek 10.09.2017

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa A 2017/2018, grupa: Tychy.
Mecz 2017: 63
Ground nr: 346.












Znicz Jankowice - LKS Frydek 10.09.2017 (1-3) 7-Poziom 
Att:180 H:16:30 Cena: 5zł FOT MOV
Stadion Znicz Jankowice 


Bilet związkowy, na którego już dawno nie natrafiłem. Myślałem, że wycofano je już z obiegu, ale jak widać pomyliłem się.


Po meczu w Rudołtowicach miałem około 40 minut na przejechanie około 7 km na spotkanie w Jankowicach. Jankowice to druga miejscowość o tej nazwie, którą zaliczyłem w czasie meczu. Druga, gdzie także byłem już byłem na meczu, leży koło Rybnika. Trzecia, którą planuję odwiedzić w tym roku, leży pomiędzy Raciborzem a... Rybnikiem.

W oczekiwaniu na meczyk.

W Jankowicach koło Pszczyny byłem po raz pierwszy na meczu.

Gospodarze na czerwono-czarno.


Drugi mecz w czasie długiego urlopu rozpoczęty.



Zdziwiłem się, kiedy zaraz po rozpoczęciu spotkania gospodarze zgłosili zmianę. Była to jednak szczególna okazja w ramach podziękowań dla jednego z zawodników.








Budynek klubowy ze skyboxem.


Na prawdę wielkie żarówki.



Gospodarze atakowali cały mecz, ale nic z tego nie wychodziło.



Wspomniany SkyBox raz jeszcze.





Imponująca trybuna z dachem.






Frekwencja tego dnia wynosiła niemal 200 widzów. Sporo kibiców gości pojawiło się na meczu. Swoją drogą nie wiem skąd we Frydku tylu fanów piłki. Przypomnieć należy, iż derby Frydka z Wolą przyciągają  na mecze około 500 widzów. W tym sezonie jednak derbów nie ma, ponieważ Wola awansowała do okręgówki.

Można powiedzieć, że Znicz atakował, ale to Frydek strzelał gole. W zasadzie stworzyli sobie 3 dogodne sytuacje i 3 wykorzystali. Przy stanie 0-2 gospodarze wypracowali sobie już miażdżącą przewagę, ale gola ponownie zdobyli goście (wszystkie po kontrach). Dopiero w końcówce spotkania z rzutu karnego, gospodarze zmniejszyli rozmiary porażki. Wynik końcowy 1-3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz