sobota, 20 września 2014

Ruch Radzionków - Zieloni Żarki 20.09.2014

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 8 kolejki: IV liga 2014/2015, grupa: śląska I.











Ruch Radzionków - Zieloni Żarki 20.09.2014 (4-0) 5-Poziom 
Att:300 H:16:00 Cena: 8FOT MOV
Stadion ul. Narutowicza (Radzionków) 



Przed meczem obawiałem się braku miejsc parkingowych pod stadionem. Na szczęście za 2 zł zaparkowałem na terenie klubu obok boiska treningowego. Wraz z biletem parkingowym kupiłem przez szybę w aucie bilet na mecz. Ostatnio w ten sposób wejściówkę nabyłem chyba w Bełku. Co ciekawe, ominęła mnie w ten sposób kontrola ochrony i na trybunę stadionu mogłem zabrać różnorakie produkty spożywcze. :)


To już 95 lat klubu z Radzionkowa. W latach 1998-2001 grali nawet w najwyższej klasie rozgrywkowej. Pamiętam jak na inaugurację rozgromili wtedy Widzew Łódź 5-0. Właśnie to, że reprezentowali swego czasu ten poziom rozgrywkowy oraz...

...ich ładny stary stadion z lat 70-tych nakręciło mnie abym pojawił się na ich meczu.

Swego czasu Ruch Radzionków był nawet najlepszą drużyną na Śląsku, kiedy w 1999 zajęli 6 miejsce w ówczesnej 1 lidze.



Ten właśnie tunel najbardziej utknął mi w pamięci podczas oglądania skrótów radzionkowian z meczów 1 ligi.

Drużyna Ruchu Radzionków popularnie nazywana jest Cidrami, Radzionków to inaczej Ciderland, a stadion leży na popularnym Stroszku.

Goście czyli Zieloni na... niebiesko-biało. :)



Miejscowi uformowali nawet kilkunastoosobowy młyn i prowadzili sporadyczny doping w czasie meczu.















Chyba największą gwiazdą na boisku był widoczny przy piłce Piotr Rocki. Popularny Rocky to były zawodnik min. Ekstraklasowej Odry Wodzisław, gdzie min. bawił kibiców różnymi cieszynkami po strzelonej bramce.

Każda z drużyn miała do dyspozycji dwie ławki rezerwowych.

Duży ubaw wśród publiczności wzbudził "doktor" gości. Kiedy popsikał zamrażaczem jednego zawodnika to już po chwili musiał biec do drugiego. Kondycyjnie ledwo co podołał. :)

Trybuna na przeciwko nie była dostępna dla widzów. Sektor gości także był pusty.





Gospodarz czyli faworyt spotkania wygrał 4-0 i z kompletem 8 zwycięstw prowadzi w tabeli. Pierwsze dwie bramki to prawdziwe "Stadiony Świata". Piłka dwa razy lądowała w okienku bramki w tym po strzale z 30 metrów. Trzeci gol z zrzutu karnego był autorstwa w/w Piotra Rockiego, który jest dostępny na moim filmie. Ogólnie poziom meczu mógł się podobać jak na piąty poziom rozgrywkowy.


Suplement 27.11.2019: Zdjęcie satelitarne stadionu ze współrzędnymi GPS dla potomnych. Obecnie stadionu już nie ma a w jego miejsce wybudowano sklepy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz