sobota, 6 września 2014

FK Čadca - MŠK Fomat Martin 06.09.2014

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 6 kolejki: III liga Stredoslovenský FZ: 2014/2015.









FK Čadca - MŠK Fomat Martin 06.09.2014 (3-2) 3-Poziom-Słowacja 
Att:200 H:15:30 Cena: 1,5 FOT MOV
Stadion FK Čadca


Sprzedaż tych niespecjalnie ładnych biletów to jakaś prowizorka. Na stadionie nie ma czynnych kas przez co jakieś małolaty stały z wejściówkami na koronie stadionu, które co jakiś czas patrzyły krzywo kto je minął i nie kupił biletu. Ja wszedłem na stadion wcześniej, kiedy nie było jeszcze bileciarek (!!!) no i żeby mieć pamiątkę specjalnie skierowałem się w ich kierunku.


Miasto nie jest jakoś szczególnie ładne ale uroku dodają okoliczne góry.


Ten napis widziałem też kiedy sprawdzałem przed wyjazdem widoki ulic na Google. Jak widać nie przeszkadza on nikomu, zwłaszcza policji.

Logo FK Cadca od strony wejścia do budynku klubowego.

Niniejszego weekendu zrezygnowałem z wyjazdu integracyjnego z pracy, gdzie jedną z atrakcji było zwiedzanie ruin zamku w Ogrodzieńcu. Ja wolałem jednak zwiedzać ruiny stadionu w Cadcy w pozytywnym znaczeniu tego słowa. Nadmieniam, iż mecz odbył się o tej samej porze co zaplanowane zwiedzanie zamku.

Przed meczem żadne fortyfikacje nie przeszkadzały aby wejść na boisko, a murawa tam była rewelacyjna.

Oryginalny dach trybuny głównej.

Zamknięte kasy.



Nagłośnienie na stadionie to mit.Głos spikera można było zrozumieć tylko na środku trybuny krytej.

Nie wiem czemu piłkarze przebierali się w szatniach od strony boisk treningowych. Co ciekawe w pomieszczeniach trybuny krytej nie widziałem aby był jakiś remont pomieszczeń.

Drewniany dach.

Gospodarze na biało.











Francja elegancja.











Warunki pogodowe do oglądania meczu były idealne: cień, 20 stopni powyżej zera, brak wiatru.








Zdjęcie po nokaucie bramkarza gospodarzy. Na początku wyglądało do poważnie ponieważ nie umiał złapać oddechu. Ostatecznie dokończył jednak mecz.

Na meczu nie było dopingu miejscowych. Kibiców gości nie widziałem.

Chciałem zrobić mały żarcik miejscowym aby zmienić aktualny wynik meczu o 180 stopni na widocznym pilocie. Ostatecznie z tego zrezygnowałem bo tablica i tak wyświetlała liczby bardzo słabo i nic praktycznie nie było widać.

Pierwszej bramki meczu dla gospodarzy nie widziałem bo akurat jak wspomniałem powyżej byłem zajęty kupnem biletu. Potem wynik zmieniał się następująco: 1-1, 2-1, 3-1. W samej końcówce meczu goście strzelili gola na 3-2. Miałem pewne obawy co do poziomu tego meczu czytając kiedyś relację ze strony Moje Wielkie Mecze. Generalnie nie było tak źle a pierwsza połowa minęła bardzo szybko. Może dlatego, że co chwilę zmieniałem miejsce obserwacji.

Suplement: Dopiero jakieś pół roku później od tego meczu odkryłem, iż spotkanie to reprezentowało trzeci poziom rozgrywkowy na Słowacji, a nie czwarty. Oczywiście wszędzie dokonałem już zmian poza filmem na YT. Najśmieszniejsze jest to, iż podczas pisania relacji długo sprawdzałem i szukałem jaki to poziom. Jak widać nie naprowadził mnie nawet widniejący u góry bilet, gdzie pisze "III". Przed sezonem 2014/2015 doszło do zmian rozgrywkowych na Słowacji przez co drugi szczebel zyskał drugą dywizję, a trzeci szczebel powiększył się z dwóch do czterech dywizji. Tym sposobem min. FK Cadca przy "zielonym stoliku" uzyskała awans do wyższej ligi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz