niedziela, 4 sierpnia 2024

TJ Radun - Sokol Velke Heraltice 04.08.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Okręgowy Puchar Czech (Opava).

Mecz 2024: 58

Stadion: #555

 

 

 

 

 

 

TJ Radun - Sokol Velke Heraltice 04.08.2024 (0-13) Okręgowy Puchar Czech

Att: 130 H: 17:00 Cena: 0 Kc MOV


Jacek Żytkiewicz i Marian Koniuszko, zawieźli mnie na dzisiejszy mecz.

W centrum Raduni przywitał nas deszcz i zamknięty lokal.

Na szczęście była inna knajpa otwarta i to nieopodal stadionu.

Dość tej Kofoli, pora udać się na... zamek :P.






Widoczek z góry, gdzie był zamek, prosto na boisko.





Zamek obok stadionu do rzadkość jak na przykład Wawel na Nadwiślanie Kraków. Staw też chyba jest mało spotykany, a właśnie te dwie rzeczy upiększają boisko w Raduni. Jakby tego było mało, za jedną z bramek jest drugi staw, lub jezioro.



Punkt z napojami i przekąskami, gdzie można było nabyć także szalik.

Tadam.


Gospodarze z Raduni w ciemniejszych strojach (9 poziom rozgrywkowy), podejmowali w ramach okręgowego pucharu, gości z Velkich Heraltic (7 poziom).

Oryginalna jedna z ławek rezerwowych.




No to udanego nowego sezonu :P.









Dla takiego widoku, tutaj przyjechałem na mecz. Liczyłem się nawet z tym, iż biletów nie będzie i faktycznie nie było. Pod koniec meczu zapytałem jednej z osób z klubu. Otrzymałem informację, iż klub nie ma wejściówek.












Puk Puk, królewno. :P












Trybuny ładnie się wypełniły. Doliczyłem się aż 130 widzów.














Dawno nie uchwyciłem tak pięknej trybuny.



Pięknie zamek góruje nad boiskiem.







No cóż, faworyt grający dwie ligi wyżej pewnie zwyciężył w tym meczu. Dwie bramki pod tym linkiem. Co ciekawe, z początkowych 5-6 goli dla gości, aż trzy padły od słupka. Precyzja godna pozazdroszczenia.


Na shledanou.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz