niedziela, 18 sierpnia 2024

LKS 35 Gierałtowice - LKS 45 Bujaków (Mikołów) 18.08.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: C-klasa Zabrze II.

Mecz 2024: 62

Stadion: #559

Stadion w Polsce: #400

 

 

 

 

 

LKS 35 Gierałtowice - LKS 45 Bujaków (Mikołów) 18.08.2024 (0-3) 10-Poziom

Att: 75 H: 11:00 Cena: 0 zł MOV


Do Gierałtowic koło Gliwic wrócił futbol. Ostatni raz klub uczestniczył w rozgrywkach w sezonie 2011/2012. Ja pojechałem na ich pierwszy domowy mecz. Na meczu nie było biletów i oby tak zostało.



Trybuna odkryta.




Gospodarze na czerwono-czarno.


Po reorganizacji rozgrywek w województwie śląskim, po raz pierwszy pojawiłem się na dziesiątej lidze w Polsce.

Obok tego stadionu wiele razy przejeżdżałem w drodze głównie na inne mecze. Tak się złożyło, iż był to 400-ny zaliczony stadion w Polsce.





















W to niedzielne przedpołudnie, publiczność licznie się zjawiła.

Niektórzy widzowie mieli nawet własną trybunę.






















Pomimo najniższej ligi, długo nie mogłem się doczekać bramki z akcji. Najpierw do przerwy goście prowadzili 2-0 po bramkach z rzutów karnych (oba trafienia na filmie). Po przerwie dorzucili trzeciego gola i wygrali 3-0. Gospodarze mogli zdobyć honorowe trafienie, ale na pierwszą bramkę w sezonie muszą jeszcze poczekać. Po dwóch meczach mają bilans bramkowy 0-11.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz