piątek, 9 sierpnia 2024

TJ Dobratice - FC Kopřivnice 09.08.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A2B - I.A třída sk.B muži.

Mecz 2024: 59

Stadion: #556

 

 

 

 

 

 

TJ Dobratice - FC Kopřivnice 09.08.2024 (4-0) 6-Poziom

Att: 190 H: 17:00 Cena: 30 Kc MOV

 

Bilet po najniższej linii oporu. Dobrze, że chociaż miał pieczątkę, ponieważ na meczu znalazłem drugą wersję tej wejściówki, która miała tylko dzisiejszą datę.

Żeby dostać się na stadion, trzeba skręcić w boczną ulicę koło kościoła, od strony wykonywanego zdjęcia.

Mecz, który za razem inaugurował cały sezon tej szóstej ligi, zaplanowano nietypowo na piątek. Z racji wolnego popołudnia, skorzystałem z tej opcji.






Obiekt w ostatnich latach przeszedł modernizację. W tym czasie byłem nawet na meczu w Albrechticach na derbach. W tym mieście czasowo klub rozgrywał domowe mecze - Link.

Logo klubu także zostało zmienione na nowe.

Cześć widowni znalazło swoje miejsce na dachu budynku klubowego. Ciekawe rozwiązanie. Szkoda tylko, że kibice mają dach pod nogami, zamiast nad głową.



Ładna kasa biletowa.


"Okno życia".


Zestaw meczowy na rozgrzewkę.




Wędzona kiełbasa była bardzo dobra i gorąca.

Tuż obok stadionu, można było dostać się do parku leśnego, gdzie nie brakowało atrakcji dla dzieci.








Goście niczym Arka Gdynia, na żółto i na niebiesko.

























Wzór worka tylko dla seniorów :).









Schody prowadzące na trybunę na dachu.



















Na początku meczu myślałem, że spotkanie obserwuje garstka widzów, także z powodu piątku. Potem doliczyłem się aż 190 widzów.












Gospodarze bez większych problemów wygrali spotkanie 4-0. Podobała mi się szczególnie jedna bramka, kiedy zawodnik pociągnął piłką w stronę pola karnego, niemal sam na sam z bramkarzem, ściągając na siebie obrońców. Następnie niespodziewanie oddał piłkę koledze obok, który zdobył bramkę, mając przed sobą tylko bramkarza.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz