niedziela, 2 czerwca 2024

Ostrava Steelers - Pardubice Stallions 02.06.2024 (Football)

Fotorelacja wraz z opisem z meczu futbolu amerykańskiego.









Ostrava Steelers - Pardubice Stallions 02.06.2024 (49-14) 1-Poziom Czechy

Att: 237 H: 15:30 (zaplanowany na 15:00, rozpoczął się z 30-to minutowym opóźnieniem). 

Cena: 100 Kc MOV

Stadion Sportovni areal Poruba (Ostrava) (sztuczna trawa)

 

Bilet nie był duży, ale miał fajną szatę graficzną.

Ciekawa nazwa knajpy, tuż obok stadionu.

Wejście na stadion.


W Arealu Poruba byłem po raz drugi tej wiosny - Link. Wtedy przyjechałem na piłkarzy Poruby, a zamiast głównego stadionu (zdjęcie), zaliczyłem sztuczne, czego nie żałowałem. Chciałem bowiem odhaczyć w czasie meczu piłkarskiego, boisko do futbolu z wymalowanymi liniami, do tego amerykańskiego sportu. Dzisiaj przyjechałem na futbolistów, chociaż dzień wcześniej okazało się, że tym razem oni zagrają... na tym samym sztucznym. Pomyślałem trudno. W każdym razie nawet jakby zagrali na głównym to Porubę odwiedzę jeszcze raz, kiedy piłkarze grać będą na głównym stadionie. Tak też było dzisiejszego dnia i gdyby nie opóźnienie meczu futbolistów z powodu burzy, zaliczyłbym dwa mecze w całości. Nie planowałem meczu piłkarzy, ponieważ wiedziałem ile trwał poprzedni mecz futbolistów, ale tym razem uwinęli się szybko, tyle że z opóźnieniem.






Gadżety pod namiotem, przy wejściu na obiekt. Tutaj także była kontrola biletowa tj. trzeba było przejść przez namiot.

Catering.

Ta fanka drużyny gości z bębnem niesamowicie darła kapcia, jakby ją ktoś ze skory obdzierał.

Klaskacz z...

...zasadami gry.


Drużyna gości z Pardubic.








Burza.





Ten zawodnik to chyba Hiszpan.



Zaplanowany na 15:00, rozpoczął się z 30-to minutowym opóźnieniem.




Śmieszne mieli nazwiska zawodnicy na swoich koszulkach. Tutaj Pobuda a nie Pobudka.










Po raz pierwszy byłem na meczu futbolu amerykańskiego. Po raz pierwszy też byłem na meczu w czerwcu, nie licząc piłki nożnej.




Nieźle :)







W futbolu jest tak, że połowa drużyny broni, a druga połowa atakuje. Oczywiście jak dana drużyna atakuje, to zawodnicy broniący są poza boiskiem. W przeciwieństwie do rugby, piłkę można podawać do przodu ręką i nogą.










Słynna scena z amerykańskich filmów ;).










Ostatnio kiedy byłem na piłkarzach Poruby, na tym samym stadionie, także była oprawa. Nie spodziewałem się jednak oprawy na futbolu amerykańskim. Pirotechnika była po meczu i jeden z zawodników chciał wziąć zapaloną racę, ale jakoś nie umiał sobie z nią poradzić i ją odrzucił.





I co mam powiedzieć o tym sporcie. Momenty fajne były. Spodziewałem się bardziej statycznej gry, ale żeby nie było, sport ten ma dużo przestojów - to fakt. W tym spotkaniu gospodarze byli wyraźnie lepsi od Pardubic i może dlatego fajnie się nawet to spotkanie oglądało.

W futbolu amerykańskim, zaskoczyła mnie ilość sędziów, a na tej fotografii nie widać dodatkowo Pani sędzi.

Idąc do pojazdu, zerknąłem tylko na mecz piłkarzy. Było około 30 minuty. Przy wejściu była ta sama Pani bileter, bez biletów. Spróbuję jesienią. Po awansie, może pojawią się wejściówki.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz