sobota, 22 czerwca 2024

LKS Rudnik - LKS Pogórze 22.06.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Skoczów.

Mecz 2024: 49


 

 

 

 

 

 

LKS Rudnik - LKS Pogórze 22.06.2024 (0-13) 7-Poziom

Att: 55 H: 12:00 Cena: 5 zł MOV


Ciągle te same bilety w Rudniku, czyli od 15 lat na pewno. Mam najstarszy bilet w kolekcji o numerze 792, czyli można policzyć, ile sprzedano biletów w tym długim okresie czasu.

Księstwo Cieszyńskie - taki napis na obwódce tablicy.


Drużyna gości, która walczy z Kończycami Małymi o wygranie ligi. Jeszcze tego samego dnia i to zaraz po tym meczu w planie był mecz Spójni w Hażlachu, ale ostatecznie wygrałem jednak wspomniane Kończyce Małe.















Zawodnik wchodzący miał pseudonim Konik. Doznałem olśnienia, ponieważ ja Konika widziałem już w akcji dawno temu - Link.



Kolega Fryzjer poszedł się odlać w momencie, kiedy akurat tą odludną drogą jechało auto :P.
















Jednym słowem pogrom. Goście wygrali 13-0. Trzy bramki udało mi się nagrać w tym bramka w stylu Ronaldinho, jaką zdobył przeciwko Anglii w 2002 roku na mundialu. Najzabawniejsza sytuacja była przy rzucie karnym dla Pogórza. Tym razem był strzał w stylu Panenki, przy czym piłka poszybowała 2 metry nad bramką :P. - LINK.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz