niedziela, 5 maja 2024

1. FC Poruba (Ostrava) - Slavoj Rychvald B 05.05.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A2A Ostrava - MěS muži.

Mecz 2024: 31

Stadion: #549

 

 

 

 

 

 

1. FC Poruba (Ostrava) - Slavoj Rychvald B 05.05.2024 (2-1) 9-Poziom

Att: 90 H: 16:30 Cena: 10 Kc MOV

Stadion Sportovni areal Poruba (Ostrava) (sztuczna trawa)

 

Poruba to dzielnica Ostravy, która mogłaby być osobnym miastem. W dzielnicy tej znajduje oryginalny półokrągły budynek. Warto go zobaczyć zwłaszcza, że znajduje się blisko Arealu Poruba, czyli celu mojej dzisiejszej wizyty meczowej.




Areal Poruba został w ostatnich latach gruntownie zmodernizowany.

Kiedy pojawiłem się na terenie arealu, natrafiłem na mecz futbolu amerykańskiego. Chociaż moim celem w tym roku jest zaliczenie min. tej dyscypliny sportu i mam nawet rozpisane mecze ostravskich futbolistów, to jednak kompletnie zapomniałem o tym wydarzeniu sportowym. Zacząłem bić się z myślami, czy kupić ładny bilet za 100Kc na futbolistów, czy poczekać na mecz piłkarski. Kasjerka poinformowała mnie, że mecz od godziny 15 trwa już 20 minut. Jak dla mnie za duże spóźnienie, więc olałem ten cały futbol tym razem.

Boczne boisko trawiaste.


ISMM Ostrava Steelers - ST. NICOLAUS Bratislava Monarchs 45 : 28. Na ten mecz tylko momentami zerkałem.

Trzecie boisko arealu, czyli sztuczne, gdzie swój mecz miał rozegrać klub piłkarski 1. FC Poruba.

Obiekt dość długo był pusty, a do meczu było coraz bliżej. Już miałem zmienić...

...plany meczowe, ale w końcu pojawili się...

...piłkarze.

Sklep klubowy, przy wejściu na teren obiektu, gdzie kasowano także 10 Kc za wstęp. Niestety biletów nie mieli.

Gospodarze na niebiesko.

Jak się dowiedziałem, piłkarze Poruby na co dzień grają swoje domowe mecze na głównym stadionie, co futboliści. Wyjątkiem są właśnie dni, kiedy jest mecz właśnie tej amerykańskiej odmiany futbolu.



Pan Waldemar w kamizelce porządkowego :P.




To mój pierwszy mecz piłkarski na boisku z wymalowanymi liniami także do futbolu amerykańskiego (te żółte). Wyglądało to ciekawie w czasie oglądania meczu zwłaszcza, że boisko do futbolistów jest o wiele węższe.


















Co ciekawe, główny stadion Arealu Poruba nie posiada nawet skrawka dachu, a boisko ze sztuczną murawą już tak.







Prawie aut.... a nie to linia boczna boiska do futbolu amerykańskiego.








Klub kibica Poruby.

Przerwa w meczu piłkarskim, a futboliści kończą powoli swój mecz. Ostatecznie trwał od 15:00 do aż 17:40.



Pierwsza oprawa fanów Poruby.













I którą tu linię wybrać do wykopu linii z "piątki".


Marouane Fellaini dalej w składzie rezerw Rychvaldu.

Kolejne oprawy fanów gospodarzy.




OPRAWY - Film.

Nikt w tym meczu nie zaliczył czterech przyłożeń, jak Al Bundy.




Liderująca w tabeli Poruba wygrała ten mecz 2-1, chociaż przegrywała 0-1. Co ciekawe, po tym meczu mają imponujący bilans meczów 19-0-0 i bramek 144-21. Dwie bramki z meczu - Link.

Chyba jakaś nowa dyscyplina sportu tj. futbolo-soccer.

Niewykluczone, że ten stadion zaliczę dwa razy w najbliższym czasie tj. na futbolistach i piłkarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz