sobota, 8 czerwca 2024

Lokomotiva Petrovice (Petrovice u Karvine) - První SC Stare Mesto 08.06.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A2B - I.A třída sk.B muži.

Mecz 2024:44

 

 

 

 

 

 

 

Lokomotiva Petrovice (Petrovice u Karvine) - První SC Stare Mesto 08.06.2024 (0-4) 6-Poziom

Att: 100 H: 16:00 Cena: 30 Kc MOV


W Petrovicach na meczu byłem wiele razy. Po raz pierwszy mam jednak rewelacyjny bilet. Kolorowy z datą i z drużyną rywala.




"Okno życia".

Kofola i Radegast dwunastka. Król i królowa.




Gospodarze na biało niebiesko.


Murawa w Petrovicach to absolutnie numer jeden w moim regionie, jeżeli chodzi o płyty w niższych ligach (płyta boczna nie jest wcale gorsza). Niedawno byłem na meczu w Ligocie, koło Bielska i tam też była rewelacyjna. W Petrovicach była chyba lepsza mimo wszystko. Patrząc na fotki z wcześniejszych meczów w Petrovicach to przeskok jakościowy jest spory.



W pierwszym składzie gospodarzy było czterech czarnoskórych zawodników, rodem z Afryki. Na pewno reprezentowana była Nigeria, ale nie sprawdzałem dokładnie wszystkich zawodników. Byli to: Salawudeen Rilwan, Soumahoro Hamed Junior, Ekanga Joseph, Modo Messem Nicolas.


Płyta "malyna".









Renáta H. lekko nie trzyma linii. ;)



Stonava, Albrechtice, Horni Sucha i Jablunkov. W tych miejscowościach widziałem do tej pory w gościach drużynę ze Starego Mesta. Na domowym meczu jednak jeszcze nie byłem, a warto chociażby z powodu oryginalnego kibica, który dopinguje swoją drużynę przez cały mecz. Nie widziałem go tylko we wspomnianym Jablunkovie.



















Prudas poszedł po kiełbę i piwo.












Niczym strefa VIP, czyli podano wino.





Lider tabeli ze Starego Mesta nie pozostawił złudzeń gospodarzom i wygrał 4-0, a jeszcze nie tak dawno Lokomotiva grała dwie ligi wyżej. Mogło być nawet 0-5, ale goście zmarnowali chociażby taką sytuację - Link.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz