niedziela, 9 czerwca 2024

Błękitni Pierściec - LKS Kończyce Małe 09.06.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Skoczów.

Mecz 2024: 45

 

 

 

 

 

 

 

Błękitni Pierściec - LKS Kończyce Małe 09.06.2024 (0-3) 7-Poziom

Att: 80 H: 11:00 Cena: 7 zł MOV


Liczyłem na nowy szablon biletu, stąd moja kolejna wizyta w tej miejscowości. Niestety wejściówka była ta sama. Mecz jednak zapowiadał się ciekawie, bo przyjechał jeden z dwóch kandydatów do wygrania ligi.

Gospodarze na biało-niebiesko.























Minionej nocy miały miejsce bardzo obfite opady deszczu i przez to były...

...podtopione miejsca na boisku.


Owację wzbudził ten wchodzący w samej końcówce...

...młody zawodnik z Kończyc. Bardzo niewiele brakowało, a z marszu zdobyłby bramkę, ale trafił w boczną siatkę.

Planowo goście wygrali ten mecz 3-0, a ja nagrałem sytuację, po której wynik powinien być jeszcze wyższy - Link. Po meczu czekało mnie jeszcze jedno spotkanie i to 60 km dalej. Mam tutaj na myśli Ślemień w podokręgu żywieckim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz