sobota, 22 czerwca 2024

LKS 99 Pruchna - Iskra Iskrzyczyn 22.06.2024

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Skoczów.

Mecz 2024: 51

 

 

 

 

 

LKS 99 Pruchna - Iskra Iskrzyczyn 22.06.2024 (5-1) 7-Poziom

Att: 50 H: 17:00 Cena: 7 zł MOV





Dwóch arbitrów ze zdjęcia sędziowało poprzedni mecz na którym dzisiaj byłem tj. w Kończycach Wielkich. Z kolei ten trzeci to były... prezes Spójni Zebrzydowice, gdzie dzisiaj na boisku spotkał byłego zawodnika Spójni.


Goście na zielono - biało.


















Była to moja już 9-ta wizyta na tym obiekcie, ale dopiero po raz pierwszy robiłem zdjęcia zza tej bramki, gdzie rozpościerał się piękny widok na czeskie góry w tym na Łysą Górę.





Szok i niedowierzanie, bo na obiekcie doliczyłem się 50 widzów. Jeszcze nie tak dawno na mecze chodziło po 200-300 widzów. Jak poinformował jeden z miejscowych, wpływ na wysoką frekwencję miało niedzielne popołudnie.

Mecz przyjaźni na trybunach, czyli Barca i Real.














Mrówka zaliczył w tym meczu "czerwień".











Fajne te koszulki drużyny, gości bo takie pasiaste. ;)

Gospodarze wygrywają 5-1, a honorowy gol dla gości padł dopiero przy wyniku 4-0. Pierwszy raz widziałem w ciągu dnia aż 3 mecze tej samej ligi, a w przeciągu 7 dni, były to 4 mecze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz