niedziela, 29 maja 2022

FC Horní Bludovice - Lokomotiva Louky (Karvina) 29.05.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj A1A Karvina - Okresní přebor mužů. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 39

 

 

 

 

 

 

FC Horní Bludovice - Lokomotiva Louky (Karvina) 29.05.2022 (0-0) 8-Poziom

Att: 75 H: 17:00 Cena: 20 Kc MOV 


W Bludovicach pojawiłem się po raz drugi na meczu. Bilety niestety dalej są związkowe. Klub zmienił jedynie szablon. W czasie poprzedniej wizyty minimalnie się spóźniłem i chciałem na spokojnie jednak odhaczyć ten stadion, oglądając cały mecz. Co ciekawe w dniu meczu odkryłem, iż wybieram się na ten sam mecz co w roku 2017 - Link.

Szatnie są nieco oddalone od boiska. Piłkarze przebierają się z tyłu budynku miejscowego urzędu, gdzie także najlepiej zaparkować auto. Potem zawodnicy mają do pokonania do 200 metrów chodnikiem w stronę boiska.


Na pierwszym planie zabytkowa Skoda i budynek, gdzie znajdowały się min. toalety. Nieco dalej mostek na małej rzece, po czym wyłania się stadion.


Na meczu oczywiście były napoje i kiełbasa.


Gospodarze na żółto-zielono. Co ciekawe, przed meczem rozbrzmiał hymn klubu z ósmej ligi!

Tablica świetlna w ósmej lidze czeskiej to norma, ale takiej wielkości to już nie często się zdarza. Pod tablicą była ławeczka dla operatora telebimu.

















Punkt kateringowy.



W tle ładnie wyłania się chyba miejscowa szkoła.














Jak już napisałem, po raz drugi byłem w Bludovicach na meczu. Dwukrotnie widziałem ten sam mecz. Ostatnio byłem świadkiem ośmiu goli. Dzisiaj było nieco gorzej, bo spotkanie zakończyło się wynikiem zero - zero :D. W pierwszej połowie mecz był wyrównany i nie był ciekawy. W drugiej części gry gospodarze wiele zawdzięczają swojemu bramkarzowi, że nie przegrali.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz