niedziela, 8 maja 2022

Sokol Hrabyne - Viktorie Chlebicov B 08.05.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: III.třída sk.B muži (Opava). Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 31

Ground nr 505 (Setny czeski stadion, gdzie byłem na meczu!)

 

 

 

 

 

Sokol Hrabyne - Viktorie Chlebicov B 08.05.2022 (5-0) 9-Poziom

Att: 35 H: 16:30 Cena: 0 zł MOV 

Stadion TJ Haj ve Slezsku (Treningowe)


No i po raz pierwszy przyjechałem na mecz do Haju.


Na zdjęciu obiekt TJ Haj ve Slezsku. Mecz na który przyjechałem, miał zostać rozegrany na treningowym boisku i taki też był mój plan.

Pomiędzy główną i treningową płytą znajduje się knajpa.


W oczekiwaniu na mecz.

Na zdjęciu boisko treningowe. Na pierwszy rzut oka wygląda niepozornie. Głównym celem wizyty było jednak...

...obejrzenie meczu z bunkrem w tle. Z bunkrem na stadionie spotkałem się do tej pory tylko jeden raz, a miało to miejsce w Poznaniu.

Z boiska korzysta klub Sokol Hrabyne, ponieważ mają jakiś problem ze swoją płytą. Hrabyne należy jakby do tej samej gminy co Haj ve Slezsku.


Nominalni gospodarze na biało.


Płyta była idealnie przygotowana, a linie wymalowane niczym od linijki.








Nauka, telefon, czy mecz?











W końcu wiosna!




To była jakaś mini biblioteka, gdzie można było chyba oddać książkę.



Wejście do bunkra było oczywiście zamknięte.



















W meczu pewnie wygrali gospodarze, wynikiem 5-0. Dwie bramki są dostępne tutaj - Link. Tym sposobem zaliczyłem setny stadion w Czechach w czasie meczu.

Jeszcze tylko przejście przez drogę i do szatni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz