niedziela, 1 maja 2022

MFK Kravaře - FK Bolatice 01.05.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj ČPP I.A třída mužů sk. A. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 27

Ground nr 502

 

 

 

 

 

MFK Kravaře - FK Bolatice 01.05.2022 (0-2) 6-Poziom

Att: 600 ! H: 16:30 Cena: 40 Kc MOV 


Bilet związkowy, ale z pieczątką klubu.

Tuż obok stadionu w miejscowości Kravare, znajduje się park i zamek. Warto przyjechać tutaj wcześniej, aby nieco pozwiedzać.


Po wyjściu za bramę parku, od razu pojawia się ogrodzenie stadionu, a nieco dalej...

...główne wejście na obiekt.


Program był w cenie biletu.

Na zdjęciu punkty kateringowe w tym chyba aż dwie knajpy. Tutaj sprzedawano także kiełbaski. Z kolei po drugiej stronie, przy mniejszej trybunie krytej, sprzedawane były langosze. Na meczach, tego dania chyba wcześniej nie widziałem.

Do Krawarza na mecz chciałem pojechać już od dawna. Do wizyty zachęcała mnie odnowiona trybuna i w ogóle cały obiekt. Ponadto w domu miałem kiedyś szalik klubu FK Kravare (wcześniejsza nazwa). Szalik niestety gdzieś się zgubił, ale chęć wizyty pozostała.





Ten prawie 2-letni kibic był na swoim 13 meczu w życiu :).


Boczne boisko klubu.


Flaga klubowa.

Masażysta gospodarzy to legenda klubu.

Goście na biało.



W tle Hospudka :).







Widownia tego dnia dopisała. Doliczyłem się około 600 widzów, co jak na szósty poziom jest wynikiem kosmicznym.















Na ogrodzeniu okalającym boisko, dostrzegłem namalowane trzy flagi państw w tym Polski.





Obiekt posiada dwie trybuny kryte. Na zdjęciu ta mniejsza.






Naczynia do uzupełniania pierwiastków śladowych.


Klobasa.



Ciekawe, czy po Czesku Davca to dawca.





Gospodarze będący w czubie tabeli, przegrali ten mecz 0-2. W drugiej części gry próbowali strzelić chociaż kontaktowego gola, ale przypominało to bicie głową w mur. W dodatku, dobrze dysponowany był bramkarz gości. Był to mój 99-ty zaliczony stadion w Czechach w czasie meczu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz