sobota, 14 maja 2022

MFK Karvina U-19 - 1.FK Pribram U-19 14.05.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: C1A - I.CLD U-19. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 33

 

 

 

 

 

 

MFK Karvina U-19 - 1.FK Pribram U-19 14.05.2022 (3-1)

Att: 90 H: 11:00 Cena: 0 zł MOV

Stadion Kovona (Karvina) 


Tego weekendu z powodu braku czasu byłem tylko na jednym i to pobliskim meczu. Skorzystałem jednak z roweru, którym rzadko podróżuję na mecze. Wycieczka na mecz w dużej części prowadziła Żelaznym Szlakiem Rowerowym.


Turystyczne przejście graniczne w Zebrzydowicach o czym świadczą dwa biało-czerwone słupy.

Z drodze na mecz nadjechałem minimalnie drogi, aby zobaczyć boiska przy ulicy U Bažantnice. Na jednym z nich swój mecz rozgrywała jedna z młodszych drużyn MFK.

Z powrotem na Kovonie.




Gospodarze na biało.










Tak to nie pomyłka na tablicy świetlnej. Ledwo co mecz się rozpoczął i było już 2-0. Bramki zdobywali dwaj Nigeryjczycy w barwach Karviny: Ezeh Lucky, oraz Clement Chukwudozie Malachy. Pierwszy z nich popisał się po bramce, pięknym saltem. Gol i salto jest na moim filmie np tutaj - Link, oraz ma poniższym zdjęciu.

To popularna cieszynka, ale na żywo widziałem ją chyba pierwszy raz.





Na zdjęciu Polak Lyszczarczyk Kacper Wladyslaw. Jak widać, po Kacprze Zychu, który już zadebiutował w pierwszej drużynie, to nie jedyny zdolny Kacper z Polski w czeskiej drużynie.



Na trybunie natrafiłem na Ukraińców z plecakami Lokomotivy Kijów.

















Karvina zasłużenie prowadziła do przerwy 3-0. W drugiej połowie przyszło małe rozluźnienie i zawody zakończyły się wynikiem 3-1.

Do domu wracałem nieco inną drogą. Granicę przekroczyłem jednak ponownie przejściem turystycznym jadąc z Marklovic Dolnich do Marklowic Górnych. Zaraz przy granicy, po stronie polskiej, znajduje się szkoła, którą widać na zdjęciu. Z kolei na budynku gospodarczym szkoły znajduje się taki o to...

...napis :P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz