sobota, 7 maja 2022

Nadwiślan Kraków - Zwierzyniecki KS Kraków 07.05.2022

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Kraków III. Sezon: 2021/2022.

Mecz 2022: 30

Ground nr 504

 

 

 

 

 

Nadwiślan Kraków - Zwierzyniecki KS Kraków 07.05.2022 (0-2) 7-Poziom

Att: 60 H: 15:00 Cena: 0 zł MOV 


Po meczu Wieczystej, wróciłem busem w okolice galerii obok PKP, a stamtąd pieszo ruszyłem na mecz Nadwiślana. Drogę umilały mi najbardziej znane zabytki Krakowa.

Stadion znajduje się w pobliżu Zamku na Wawelu.

Pierwszy raz spotkałem się, aby na wzór metalowego numeru adresowego, zawisło także logo klubu.

Z lewej wejście na obiekt.


Słynna ostatnio "sześćdziesiona".


Były dwa powody, aby zaliczyć ten piękny stadion. Pierwszy: W czasie meczu można było wykonać piękne fotki z zamkiem w tle. Drugi: Dwupoziomowa trybuna główna, których dzieliła znaczna różnica odległości, niczym na stadionie West Hamu :P.


Krzesełka nadszarpnięte zębem czasu :P. Proszę o zwrócenie uwagi, iż dla każdego fotelika wylewano specjalną kostkę z betonu :).

Wawel w tle po raz pierwszy i nie ostatni.


Zmęczona chorągiewka narożna.

Obok stadionu piłkarskiego, działa sekcja tenisowa. W tle widać knajpę, gdzie z tego co zauważyłem, można było zjeść np. obiad w przystępnej cenie.



Trybuna dwupoziomowa.





Dworcowe Orły.

Już za chwilę wielkie derby Krakowa. Gospodarze w strojach niczym RC Lens.



















Sędzia asystent miał nieco uszkodzoną koszulinę.

A ten budynek w tle to chyba hotel o nazwie Premium Apartaments.








Zamek na Wawelu. Wcześniej zamek na meczu uchwyciłem na fotografiach, chyba tylko w Trencinie na Słowacji.




Chodnik pomiędzy trybuną a budynkiem klubowym.










Jako, że był to mecz derbowy, to na trybunach nie mogło zabraknąć psiarni.



Goście wygrali spotkanie 2-0 i obie bramki padły w pierwszej połowie. Pierwsze trafienie to była bramka samobójcza. O ile dobrze pamiętam, piłka odbiła się od słupka, która następnie nieszczęśliwie odbiła się od zawodnika Nadwiślana i wpadła do bramki. Był to udany wyjazd do Krakowa w czasie którego zaliczyłem dwa ważne dla mnie stadiony (łącznie mam sześć). W Krakowie takich stadionów jest sporo, ale na mojej liście, kolejnymi obiektami będą stadiony: Prądniczanki, Zwierzynieckiego, Korony, Garbarni i Wandy.


1 komentarz:

  1. Polecam też Prokocim Kraków, jeśli jeszcze nie byłeś. Pozdrawiam. Jacek Charon

    OdpowiedzUsuń