sobota, 6 października 2018

Silesia Miechowice (Bytom) - Górnik Wojkowice 06.10.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Klasa okręgowa Zina, grupa: Katowice IV. Sezon: 2018/2019.
Mecz 2018: 61
Ground nr 390













Silesia Miechowice (Bytom) - Górnik Wojkowice 06.10.2018 (2-2) 6-Poziom
Att: 80 H: 15:00 Cena: 0 zł. FOT MOV
Stadion Silesia Miechowice


Po stadionie Polonii i Szombierek, przyszedł czas na kolejny obiekt w Bytomiu. Już kilka razy przymierzałem aby pojechać na Rozbark, aż tu nagle wylądowałem w Miechowicach, co także miałem w planach w niedalekiej przyszłości.

Płyta boiska jest jakby pochylona pod kątem i do tego pofalowana jak pole golfowe. Nigdy wcześniej nie widziałem takiego boiska i chociażby dlatego warto tutaj pojechać na mecz. Co ciekawe, tuż obok powstaje równe jak stół nowe boisko ze sztuczną trawą, które pewnie będzie treningową płytą.



Widoczność z pierwszego rzędu trybuny krytej.

Trybuna kryta oraz wały ziemne, opadające coraz niżej za bramkami, bardzo przypominają obiekt Bazaly w Ostravie, który obecnie jest przebudowywany dla potrzeb szkoleniowych.

Wejście do pomieszczeń klubowych.

Przez koronę obiektu prowadzi fajny chodnik.

Nie trzeba dużo mówić... widok rewelacyjny.


Na samej górze jest kilkadziesiąt metrów bieżących stopnic dla widzów.

Mecz nie był biletowany. Asystentem sędziego głównego , po lewej stronie na zdjęciu, był redaktor "Życie na Wyjeździe", co dowiedziałem się dopiero w domu.

Silesia na niebiesko.

Obiekt w całej okazałości.



Bramkarz Silesii popisał się niewiarygodną wręcz obroną rzutu karnego. Jeżeli powiem, iż był to najlepiej obroniony karny jaki widziałem na żywo, to chyba nie przesadzę. Interwencja na filmie.










Wspomniany bramkarz.

Na trybunach są miejsca, gdzie jest bardzo Romantico.



Ze znalezieniem cienia nie było problemu.


Początek października a pogoda póki co rewelacyjna. Takiej aury nie powstydziłaby się końcówka sierpnia.




Widzów na meczu było około 80. Jak na okręgówkę to trochę mało.


Niemal na każdym meczu widać...

...jak oryginalne jest to boisko. Sięgając pamięcią wstecz, to tylko w Zwonowicach widziałem namiastkę takiej płyty.











O takiej wysokości trybun wiele silnych klubów może pomarzyć.

Jeden kibic poprosił mnie, aby sprawdził jaki jest wynik na żywo grającej o tej samej porze Polonii Bytom. Głupio mi się zrobiło, bo musiałem zapytać na jakiej stronie www jest wynik, bo na livescores nie znalazłem :P.






Goście przyjechali do Miechowic jako lider tabeli. Gra toczyła się pod ich dyktando. Co prawda zmarnowali wspomniany rzut karny, ale już na początku drugiej połowy było 0-2. Do tego momentu gospodarze stwarzali sobie sporadyczne sytuacje. Następnie goście mogli podwyższyć wynik na 0-3, ale chyba w jej grze pojawiło się rozluźnienie i Silesia strzeliła najpierw jedną,a potem drugą bramkę. W końcówce mieli nawet piłkę meczową, ale bramkarz udanie interweniował (film). Mecz zakończył się chyba zaskakującym wynikiem 2-2. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz