niedziela, 14 października 2018

Concordia II Knurów - Korona Bargłówka 14.10.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Klasa C, grupa: Zabrze, Sezon: 2018/2019.
Mecz 2018: 64













Concordia II Knurów - Korona Bargłówka 14.10.2018 (2-4) 9-Poziom
Att: 40 H: 11:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Aleja Lipowa (Knurów)


Knurów to moja taka druga baza wypadowa na mecze. Tym razem nie miałem weny na dalsze meczowanie i wybrałem mecz w... Knurowie. Pogoda sprzyjała, więc mecz połączyłem ze spacerem.

Na skróty poszedłem przez teren szkoły i następnie na...

...stadion, przy ulicy Lipowej. Gospodarze na biało-czarno.




Grubo, aby robić wślizgi na sztucznej, suchej trawie.

Concordia jak i Concordia II powróciła na piłkarską mapę Polski od tego sezonu.



To nie rozbudowa trybun, a budowa hali sportowej.





Ożywienie na trybunach wzbudził ten rezerwowy knurowian. Był albo rugbystą, albo wikingiem. W każdym razie w obronie...

...radził sobie poprawnie.


Pogoda taka jak wczoraj, czyli bezchmurnie.

Do przerwy wynik meczu brzmiał 2-2, chociaż już 2-0 prowadzili gości z Bargłówki. Przed drugą częścią gry wydawało się, że Concordia jest już na właściwych torach i wygra mecz. Nic bardziej mylnego. Goście potrafili podnieść się z podwójnego ciosu i zdołała strzelić trzecią, a potem czwartą bramkę. Na uwagę zasługuje zwłaszcza czwarty gol. Bramkarz knurowian wyszedł do piłki w okolice 16 metra. Zamiast spokojnie ją złapać, "wypluł" piłkę, po czym wpadła pod nogi zawodnika Korony. Pozostało strzelić do pustej bramki i tak też się stało, chociaż niewiele brakowało, aby było pudło, ponieważ gol padł po odbiciu od słupka. Niestety sytuacji nie mam na filmie. Mecz wygrali goście 4-2.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz