sobota, 31 sierpnia 2013

Naprzód Żernica - Ruch Kozłów 31.08.2013

Naprzód Żernica należy do podokręgu Zabrze. Do tej pory byłem chyba na dwóch meczach tego podokręgu w tym w Żernicy, ale żadnego spotkania nie widziałem w całości, co chciałem koniecznie zmienić. Dzisiaj ponownie zawitałem w tej miejscowości.











Naprzód Żernica - Ruch Kozłów 31.08.2013 (0-1) 7-Poziom   
Att:110 H:17.00  
Cena: 4zł  
FOT MOV
Stadion Naprzód Żernica



Mecz A-klasy, podokręg Zabrze.

Przy wejściu do budynku klubowego.

Jak wskazuje tabela dzisiejszego dnia spotkały się TOP-owe drużyny ligi :P.

"Specjał" z kibicami na mecz.


Liczyłem tego dnia na gorący doping fanów z Żernicy nie mówiąc już o oprawie pirotechnicznej, bo przecież znani są z tego. Sezon wakacyjny pomimo chłodu trwa dalej i nie było tego czego oczekiwałem. Po meczu jednak głośno podziękowali piłkarzom co uwieczniłem na filmie.











Boisko było suche jak pieprz.

Mecz był nudny chociaż druga połowa ciekawsza od pierwszej. Decydująca bramka dla Ruchu wpadła kiedy dopiero co na boisko wszedł widoczny na środku zdjęcia zawodnik Naprzodu. To była taka mała zemsta ponieważ wcześniej zasłaniał mi widok na boisko gdy rozmawiał ze znajomymi. Bramka jest dostępna na moim skrócie filmowym.




Boisko nawet jak na A-klasę bardzo słabe.


4 komentarze:

  1. Nareszcie jakiś groundhopper zawitał do Żernicy. Ja także jeżdżę po meczach ale nie prowadzę żadnej strony. Szkoda że nie mogłem być na meczu bo byłaby okazja do porozmawiania. Niestety żona w szpitalu więc musiałem latorośl pilnować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno nie byłem pierwszym :) Wcześniej na pewno był chociażby Cvet prowadzący stronę cfeter.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dementuję ;).Byłem dopiero w minioną środę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ULTRAS NAPRZÓD ŻERNICA9 września 2013 18:04

    Ze strony kibiców to lipa wyszła na tym meczu brak dopingu i zaangażowania z naszej strony ale zapraszamy ponownie bo nie na każdym meczu jedziemy z dopingiem na pełnej a teraz jeszcze mamy do 16 września zawieszenie, że nie odpalamy podczas meczów pirotechniki jedynie na meczu z Toszkiem ale to było na przemarszu kibiców przed meczem foto: https://sphotos-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1234556_328791603924518_1030506243_n.jpg więc zapraszamy na dwa mecze wyjazdowe na których postaramy się pokazać w dobrej liczbie wyjazdowej LKS JEDNOŚĆ 32 PRZYSZOWICE II - LKS NAPRZÓD ŻERNICA 2013-09-29 16:00 a na ten jeszcze bardziej bo będzie oprawa LKS MŁODOŚĆ RUDNO - LKS NAPRZÓD ŻERNICA 2013-10-20 15:00

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń