sobota, 4 marca 2023

Slavia Kromeriz - FK Blansko 04.03.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: MSFL A1A.
Mecz 2023: 4

Stadion nr 527

 

 

 

 

 

 

 

Hanacka Slavia Kromeriz - FK Blansko 04.03.2023 (2-0) 3-Poziom 

Att: 250 H: 14:30 Cena: 60 Kc MOV


Bilet spełniający swoje minimum, ale niepotrzebnie nadgryziony przez kasjerkę.

Już na początku piłkarskiej wiosny 2020 chciałem w końcu zrealizować podróż na mecz do Kromeriża. Jak pamiętamy, pojawił się jednak wirus. Potem tj. mniej więcej od jesieni 2021, jakoś nie mogłem dojechać, aż do dzisiaj. Powodem był też fakt, iż Slavia często grała o niedogodnej dla mnie porze tj. w piątkowy wieczór. Podróż rozpocząłem, udając się po raz kolejny autem na sprawdzony parking przy dworcu w Ostravie-Svinovie, aby dalej kontynuować podróż pociągiem. Pojawił się jednak problem, ponieważ nie było wolnych miejsc. Był jeszcze samoobsługowy parking wielopoziomowy, ale wolałem nie korzystać z tego wynalazku. Już miałem jechać do domu, ale na szczęście zwolniło się miejsce :). Z Ostravy podróżowałem do Kojetina (skład po prawej na zdjęciu), a następnie czekała mnie 10 minutowa podróż z Kojetina do Kromeriża (pociąg w tle).

W Kromeriżu byłem na ponad dwie godziny przed meczem. Przywitało mnie słońce i wiatr.

Rzeka Morava.

Rynek.


Urokliwe uliczki prowadzące do rynku.

Kromeriż to bardzo ładne miasto. Jest w tym mieście bardzo ładny rynek, oraz park obok rynku. Jakby tego było mało, można kupić bilet do ogrodu kwiatowego (zdjęcie). Ja jednak nie miałem aż tyle czasu, więc zrobiłem chociaż zdjęcie od strony wejścia.


Już z daleka dostrzegłem jupitery stadionu.



Wejście na stadion a po lewej sklep klubowy.

Oryginalne wejście na obiekt.



Przy wejściu na stadion, można było od razu dowiedzieć się co serwuje punkt kateringowy. Ryby jednak nie widziałem, co nie oznacza, że jej nie było.


 W WC nie brakowało Vlepek.


Stadion, który mi się spodobał od pierwszego wejrzenia, ładnych parę lat temu, głownie za sprawą trybun i jupiterów.


WC.


Kącik dla najmłodszych.




Gospodarze to obecny lider, trzeciego poziomu rozgrywkowego.



Klatka gości.


Punkt kateringowy i okienko grillowe, oraz...

...bufetowe.

W końcu weszła kiełba w cenie 80 Kc (16 zł). Na piwo było niestety za zimno jak dla mnie.






Slavia jak to wszystkie Slavie tj. na biało - czerwono.


Na boisku było trochę tzw. egzotyki. Na zdjęciu z numerem 15, Amerykanin Ahanna Williams, oraz także w barwach gości...

...urodzony w Kenii, obywatel Sudanu Południowego, Dani Thon.

Przyznać należy, iż płyta była równa i przepisowo przystrzyżona.



Zmarzluchy :P.







Młyn gospodarzy z bębnem i flagą Polski tj. Slavii.

Mecz i przejeżdżający vlaczek.



Był Sudańczyk i Amerykanin po stronie Blanska. W drużynie Slavii, biegał po boisku Brazylijczyk Matheus Goncalves.




Wspomniany Sudańczyk z Południa  popisał się rzadkim wyczynem. W przeciągu 5 minut, trzy razy ostro wszedł wślizgiem w nogi przeciwnika, czego efektem były dwie żółte i czerwona kartka. Musiał więc...

...opuścić plac gry - Link.




W pierwszej połowie chociaż na chwilę, ale wyszło słońce.




Kilkoro fanów gości.

W drugiej połowie było trochę zimno. Głównie dlatego, iż nie byłem osłonięty z tyłu murem, jak na trybunie z której oglądałem mecz w pierwszej połowie.




Oficjalnie podano, iż mecz oglądało 173 widzów. Ja jednak doliczyłem się 250 osób.













Jak na lidera przystało, gospodarze wygrali to spotkanie. Nie była to miażdżąca przewaga jak sugerowały miejsca drużyn w tabeli, ale minimum zostało spełnione. Gol na 1-0 jest tutaj - Link. W tym regionie Czech odhaczyłem wcześniej Sigmę Ołomuniec, Zbrojovkę Brno, Uherskie Hradiste, Zlin, Drnovice i tym sposobem tę destynację na razie odwiedzał raczej nie będę. Lista została zrealizowana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz