sobota, 11 marca 2023

GKS Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Siarka Tarnobrzeg 11.03.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: II liga
Mecz 2023: 6

 

 

 

 

 

 

 

GKS Jastrzębie (Jastrzębie Zdrój) - Siarka Tarnobrzeg 11.03.2023 (3-1) 3-Poziom

Att: 454 H: Zaplanowany na 14:00 rozpoczął się z 45 min. opóźnieniem. Cena: 30 zł MOV 


Cena biletu nieco mnie zaskoczyła in minus w porównaniu do niedawnych wizyt przy Harcerskiej. Przypomniałem sobie, iż w dniu meczu cena jest wyższa a ponadto jak sprawdziłem, Siarkę uznano jako rywala... z górnej półki :). Na Polonię Warszawa cena także będzie wyższa.

W momencie kiedy akurat wszedłem, spiker ogłosił opóźnienie meczu z powodu śniegu na boisku. A mogłem poczekać w ciepłym samochodzie.




Mało brakowało, aby po około południowych opadach, mecz zostałby odwołany. Z powodu śniegu, kiedy mecz odwołano, tylko raz spotkałem się z taką sytuacją i to na tym samym stadionie. Były to zawody GKS Jastrzębie - Raków Częstochowa 04.11.2006. Wtedy także grano w ramach trzeciego poziomu rozgrywkowego. Dzisiaj Raków z dużą przewagą w tabeli, pewnie zdobędzie Mistrzostwo Polski.



W zimie GKS pozyskał dwóch Portugalczyków w tym Ricardo Vaza. Ma w CV mecze w Lidze Europy, gdzie grał min w Moskwie przeciwko Dinamo, a także w Eindhoven przeciwko PSV.

Od tej rundy w GKS-ie gra także Kacper Zych, pochodzący z dobrze mi znanej Gminy Zebrzydowice. Jest wypożyczony z MFK Karvina, gdzie zdążył już zadebiutować w czeskiej Ekstraklasie, zdobywając min. gola przeciwko Slavii Praga. W 2022 roku miałem okazję podziwiać go w meczu rezerw MFK - Link. Zarówno do Jastrzębia i Karviny ma bardzo blisko z domu, o ile się nie wyprowadził :).



Sędzią głównym był Robert Marciniak. Nie jest chyba spokrewniony z Szymonem i Tomaszem, także sędziami. Tomasza to nawet widziałem na meczu w Jastrzębiu w 2022 roku.


GKS na czarno.





Kacper Zych.




Ricardo Vaz.



Drugi z Portugalczyków João Guilherme. Obaj zagrali bardzo przyzwoicie.






Gra Vaza mogła się podobać. W jednym z dryblingów, popisał się przepuszczeniem piłki, między nogami przeciwnika.



Około 55 osobowa grupa kibiców gości. Spiker tego dnia miał dużo pracy tj. do gadania, ponieważ musiał co chwilę przerywać wzajemne uprzejmości kibiców obu drużyn.

Niestety już dawno nie byłem świadkiem tak niskiej frekwencji przy Harcerskiej.










W drugiej połowie ponownie zaczęło sypać.








W drugiej połowie na boisku w drużynie Siarki, pojawił się były zawodnik GKS-u Kamil Adamek. Podobnie jak Zych, także pochodzi z Gminy Zebrzydowice.

Ukrainiec Zacharczenko zagrał solidne zawody w obronie.



Ktoś wywiesił flagę w bloku. Nie dostrzegłem jednak co było napisane.




Strzelec dwóch bramek dla GKS-u Dariusz Kamiński. Chyba zawodnik meczu, w którym popisał się także 40 metrowym rajdem z piłką. Ciekawy zawodnik do dalszej obserwacji.


W końcówce meczu bramkarz GKS-u Michał Antkowiak doznał kontuzji. Zmienił go...

...stary wyjadacz Grzegorz Drazik.


Było to jedno z ciekawszych spotkań przy Harcerskiej na których byłem w ostatnim czasie. Gra była interesująca, a także kibice coś tam wesołego sobie pokrzyczeli. W dodatku gospodarze zafundowali dodatkową przedmeczową atrakcję w postaci obserwacji odśnieżania boiska :P. Wracając do przebiegu meczu to goście mogli prowadzić 2-0, ale trafili dwa razy w ten sam słupek, tej samej bramki. Pierwsza połowa zakończyła się bez goli. W drugiej części gry na prowadzenie wyszli gospodarze, ale szybko wyrównali goście. Kolejne bramki należały jednak do coraz lepiej grającego GKS-u. Ostatecznie mecz zakończył się wynikiem 3-1. Siarka pozostała w strefie spadkowej, a GKS oddalił się od niej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz