niedziela, 19 marca 2023

MFK Karvina - Sigma Olomouc B 19.03.2023

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Narodni liga
Mecz 2023: 10








 

MFK Karvina - Sigma Olomouc B 19.03.2023 (1-0) 2-Poziom

Att: 1587 H: 17:00 Cena: 100 Kc MOV


Na niedzielę planowałem jeden mecz, ale skończyło się na dwóch, chociaż ten w Karvinie miałem w rozpisce, zamiast wcześniejszego w Goczałkowicach Zdrój.

"POVOLEN", kontrolki zielone, no to wchodzimy :P.

Polski sektor D6 jeszcze pusty :P.

Przed meczem wyświetlono film w którym jeden z piłkarzy odpowiadał na szereg pytań typu np. blondynki czy brunetki. Zapytano też o wybór pomiędzy Ronaldo, czy Messi. Jak dla mnie wybór był oczywisty, bo Ronaldo. Dwa tytuły Mistrza Świata, załatwiają sprawę! :)

Gospodarze na biało. Dzisiaj MFK musi potykać się z drużynami rezerw, jak w tym meczu przeciwko Sigmie. Jeszcze nie tak dawno byłem na meczu w Karvinie, kiedy przyjeżdżała pierwsza drużyna z Ołomuńca.












Dwaj Nigeryjczycy na boisku. Z lewej Dele Israel i Adeleke Akinyemi. Kiedy byłem jesienią na meczu Karviny ze Slavią, także zrobiłem zdjęcie dwóm Nigeryjczykom.















Wiele żarówek już do wymiany, a to zdjęcie jednego z czterech jupiterów.


Karvina wygrała mecz, po bramce z rzutu karnego w drugiej połowie. Była to ulga dla mnie, ponieważ pasa meczów z golem trwa dalej. Obecnie widziałem takich spotkań z rzędu aż 105.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz