niedziela, 7 kwietnia 2019

Orzeł Stanica - Zaborze Zabrze 07.04.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu A-klasa Zabrze Sezon: 2018/2019.
Mecz 2019: 12













Orzeł Stanica - Zaborze Zabrze 07.04.2019 (2-3) 7-Poziom
Att: 55 H: 11:15 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Victoria Pilchowice


Jako, że wczoraj w sobotę nie byłem na żadnym meczu to w dniu dzisiejszym zaplanowałem sobie aż 3 spotkania. Orzeł Stanica rozgrywa swe mecze w roli gospodarza w Pilchowicach, ponieważ ich płyta jest chyba obecnie w remoncie. Zarówno w Stanicy jak i Pilchowicach byłem już kilka lat temu na meczu.

Trybuna główna.


O ile dobrze kojarzę to na monachijskiej Allianz Arenie, piłkarze zanim wyjdą na murawę, także muszą zejść takimi jak w Pilchowicach schodami w dół :P.


Stanica na czerwono.














W przerwie meczu, zmieniłem miejsce na trybunę z dachem, w budynku klubowym.


Po przerwie miła Pani rozpoczęła zbiórkę. Z tego co zauważyłem, biletów nie wydawała, co można określić mianem małego skandalu. Moją osobę i tak pominęła.










Ładne mają kwietniki na stadionie.

W okolicy stadionu dominują pola ale nie brakuje też...

...nowoczesnej architektury.

Takich sytuacji jak ta w czasie meczu było może nawet 10. Mowa tutaj o tym, kiedy dany zawodnik leżał na ziemi, a następnie po wyrzucie z autu przeciwnik oddawał piłkę przeciwnikowi.

Co zapamiętam z meczu w Pilchowicach? Po pierwsze gol na 2-2 dla Stanicy. Bramka została strzelona przewrotką, gdzie piłka dostała jeszcze dziwnej rotacji. Gol jest na moim filmie. Do drugiej sytuacji doszło po zakończeniu meczu, który ostatecznie wygrali goście 3-2.  Jeden z kibiców gospodarzy kazał gościom...

 ...wyp...ć :D. Reakcja kopaczy mogła być tylko jedna tzn. owacja na stojąco i podziękowania dla kibica :). Sytuacja także na filmie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz