sobota, 20 kwietnia 2019

Finstal Lucina - FC Vratimov 20.04.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: Moravskoslezský kraj ČPP I.A třída mužů sk. B Sezon 2018/2019.
Mecz 2019: 18
Ground nr: 406












Finstal Lucina - FC Vratimov 20.04.2019 (3-3) 6-Poziom-Czechy
Att: 200 H: 16:00 Cena: 30 Kc FOT MOV
Stadion Finstal Lucina


Największy minus meczów w czeskich niższych ligach to w przeważającej większości związkowe bilety.

Jeżeli ktoś słyszał o wypoczynkowym zbiorniku wodnym w Terlicku to nieco dalej jest podobny zbiornik o nazwie Żermanice. Nad nim położona jest min. miejscowość Lucina, gdzie udałem się na mecz.

Brzeg zbiornika położony jest jakieś 300 metrów od stadionu. Przed meczem polecam więc relaks nad wodą.



Bilet kupiłem wraz z programem meczowym, o którym w dalszej części relacji.

Jeszcze dwa tygodnie temu, aby zliczyć wszystkie kluby seniorskie, których boiska są do 25 km od mojego domu, brakowało mi tylko dwóch. Dzisiaj przyszła pora na jeden z nich tj. na Lucinę. Pozostały jednak w dalszym ciągu dwa. Obok Dolni Lutyne są to Nieboczowy. Klub z tej drugiej miejscowości nie dość, że gra od tego roku na nowym boisku to jeszcze w nowej... miejscowości.

Trybuna za jedną z bramek, oraz...

...trybuna główna a'la Pniówek Pawłowice.

Ogrodzenie oddzielające boisko od widzów :P.


Program meczowy uprawniał do losowania...

...11 nagród. Tym razem miałem dobre przeczucia, odnośnie wyników losowania.


Bramkarz gości zagrał w treningowej koszulce bez numeru.

Gospodarze na czerwono - biało.


Stadion szczelnie wypełnił się widzami. :) 200 widzów na tym poziomie to bardzo dużo.








W Lucinie przede wszystkim rzucała się w oko, idealnie przygotowana murawa.


Reklama Reznik.





Zostałem zdemaskowany przez psa.



Piękne są te bramki, gdzie siatka wisi zaraz za końcową linią.




Uroczo wyglądał ten budynek klubowy. Tutaj relaksujący się kibice gospodarzy jeszcze nie wiedzą, że za chwilę...

...padnie bramka dla ich drużyny.





Ciekawa sytuacja po meczu. Jeden z zawodników zdemontował tablicę świetlną, którą następnie zabrał do budynku klubowego. Niestety nie zdążyłem nawet zrobić zdjęcia wyniku 3-3, bo takim rezultatem zakończyło się spotkanie.

Był to bardzo szybki mecz w którym raz jedni prowadzili, raz drudzy, ale ostatecznie zakończyło się właśnie remisem 3-3.

I po raz trzeci na temat programu meczowego. Losowanie nagród odbyło się dopiero po meczu. Na zdjęciu 10 nagród jakie przygotowano, ale ja wygrałem tą jedenastą a dokładnie...

...tą o to kiełbę. Co ciekawe mój numer 61 wylosowano jako pierwszy i dostąpiłem zaszczytu losowania kolejnej osoby. Padło na 78.

Na koniec raz jeszcze rzut okiem na piękny zbiornik żermanicki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz