niedziela, 7 kwietnia 2019

Wilki II Wilcza - Pogoń Ziemięcice 07.04.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu B-klasa Zabrze Sezon: 2018/2019.
Mecz 2019: 14












Wilki II Wilcza - Pogoń Ziemięcice 07.04.2019 (2-1) 8-Poziom
Att: 50 H: 17:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Wilki Wilcza


W niedzielę pogoda była idealna na mecze. Było słonecznie, ale nie upalnie i na szczęście nie było wiatru. Tym sposobem po meczu Orłów i Koziołków, były jeszcze siły, aby pojechać na Wilki z Wilczy. Na przejechanie około 15 km miałem 10 minut, przez co spóźniłem się prawie 10 minut. Mecze na Wilczy to jednak dla mnie nie pierwszyzna, więc zakładałem minimalne spóźnienie na zawody, bo jak wiadomo nie dopuszczam u siebie nawet minuty spóźnienia na zawody. Mecz rezerw Wilków, nie był biletowany.

Jak widać plany transferowe gospodarzy są wywieszane na ulicach Wilczy ;). Żeby klubu nie było stać? Stać, bo Kubuś lubi grać za darmo jak obecnie w Wiśle Kraków.


Na trybunach było sporo miejscowej, nastoletniej burżuazji, przez co było wesoło na meczu.

Gospodarze w pomarańczowych koszulkach ala Zagłębie Lubin. Goście w strojach GKS-u Bełchatów.


W oddali Knurów.









Pomimo optycznej przewagi gospodarzy to goście wyszli na prowadzenie w tym meczu. Następnie spotkanie się wyrównało, ale to Wilki jeszcze przed przerwą zdobyli bramkę na 1-1 i to jaką. Gol padł po rzucie wolnym z okolic koła środkowego tj. z odległości około 30 metrów. Piłka wpadła w same okienko, wzbudzając na trybunach niemałą euforię. Akurat w tej sytuacji nie włączyłem kamerki ;(. Po przerwie padła tylko jedna bramka. W doliczonym czasie gry, kontrę przeprowadzili gospodarze, po czym strzelili bramkę na 2-1. Gol na moim filmie.

Na Ligę Mistrzów czekamy!

Tradycyjnie już na meczu w Wilczy, zrobiłem fotkę w kierunku budynku klubowego z napisem nazwy knajpy Oldboy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz