niedziela, 17 marca 2019

Czarni II Gorzyce - Przyszłość II Rogów 17.03.2019

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: B-klasa Racibórz. Sezon: 2018/2019.
Mecz 2019: 6












Czarni II Gorzyce - Przyszłość II Rogów 17.03.2019 (2-1) 8-Poziom
Att: 110 H: 15:00 Cena: 5 zł FOT MOV
Stadion Czarni Gorzyce


Ależ to była niespodzianka. Nie spodziewałem się, że mecz rezerw będzie biletowany a jednak. Cena 5 zł może wydawać się droga, ale przynajmniej mam nowy bilet w kolekcji.

Kasa.

Główna brama.

Przed meczem był czas, aby odwiedzić klubową knajpę.

Nie brakuje w niej elementów klubowych w tym...

...grzejnika w barwach Czarnych Gorzyce.


Przed meczem po cichu liczyłem, że mecz zostanie rozegrany na bocznym boisku, co w przypadku drużyny rezerw wcale nie tak dawno nie było rzadkością. Spotkanie jednak odbyło się na głównej płycie, ale nie żałowałem przyjazdu, ponieważ od jakiegoś czasu planowałem pojawić się na meczu w Gorzycach. Co ciekawe widoczne na zdjęciu boisko boczne/treningowe, posiada patrona o imieniu H. Dudka. Główna płyta nie doczekała się na chwilę obecną takiego wyróżnienia.

Trybuna za bramką boiska treningowego robi wrażenie :).


Trybuna kryta.


Gorzyce na biało - zielono.

Był to mecz derbowy Gminy Gorzyce w którym spotkały się dwie drużyny rezerw w ramach rozgrywek B-klasy. Przed meczem sprawdziłem, że ostatni mecz polskiej B-klasy widziałem 13 maja 2018! Minęło więc aż 10 miesięcy od tego meczu co jest wielkim wstydem :). Po zastanowieniu, wpływ na to miały mecze innych niższych poziomów rozgrywkowych w tym w Czechach.

Terminarze tak się ułożyły, iż tego weekendu spotkały się ze sobą w lidze okręgowej, pierwsze drużyny obu klubów. Na boisku w Rogowie padł wynik 2-2.











Klubowi z Gorzyc z pewnością należy się wyróżnienie jeżeli chodzi o jedne z najbrudniejszych krzesełek jakie zastałem na stadionie.


Widownia w liczbie ponad 100 osób jak najbardziej pozytywnie zaskoczyła.



Mało kto wie, iż właśnie w małych Gorzycach, położonych nieopodal bardziej znanego Wodzisławia Śląskiego, swoją próbę miały olbrzymie loga klubowe FC Barcelony i Juventusu Turyn, przed finałem Ligi Mistrzów w Berlinie w 2015 roku. Wykonała je lokalna firma z Marklowic, także obok wspomnianego Wodzisławia Śląskiego. Efekt na kolejnym zdjęciu.

ZDJĘCIE AUTORSTWA: JuvePoland. Link


Kiedyś na drugim poziomie rozgrywkowym występowała drużyna Tłoków Gorzyc. Był to jednak zupełnie inny klub z innej części kraju.






Jak na pierwsze "prawdziwe" spotkanie piłkarskie w tym roku, zawody mogły się podobać. Faworyzowani gospodarze długo nie mogli zdobyć pierwszej bramki, ale w końcu padł gol, po strzale z rzutu karnego. Oczywiście w tym czasie akurat trwała zbiórka za bilety i ledwo co uwieczniłem trafienie na filmie. Po przerwie padł kolejny gol dla Gorzyc, natomiast ostatecznie spotkanie zakończyło się wynikiem 2-1.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz