sobota, 24 listopada 2018

MFK Karvina - Slavia Praga 24.11.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Fortuna liga 2018/2019.
Mecz 2018:76













MFK Karvina - Slavia Praga 24.11.2018 (1-3) 1-Poziom-Czechy
Att: 3612 H: 14:00 Cena: 200 Kc FOT MOV
Stadion Mestsky (Karvina)


Bilety w Karvinie uległy znacznej poprawie, jeżeli chodzi o grafikę. Z kolei jakość papieru mogłaby być lepsza.

Do Karviny przyjechał lider tabeli, ale jak widać dużych kolejek do kas nie było. Ostatecznie obiekt wypełnił się w 75%.


Jak dla mnie właśnie w ten weekend rozpoczął się sezon 2018/2019, jeżeli chodzi o wyższe ligi.

Bilet 200 Kc tj. drożej niż normalnie, ponieważ przyjechała drużyna TOP. Program meczowy był darmowy.






Gospodarze w jaskrawych strojach.

Kibice Slavii Praga.







Była to moja druga wizyta na meczu na tym stadionie w tym roku i wystarczy. Byłby 3 mecze, ale wiosną na spotkanie z Banikiem Ostrava sprzedawano bilety tylko mieszkańcom... Karviny! Z tego powodu miałem już nie przyjeżdżać, ale przyjechałem na Slavię.













Z numerem 17 w koszulce Slavii wystąpił, Miroslav Stoch. To chyba najsłynniejszy z tych Stochów? :P W końcu grał w Chelsea :).



Dwa słowa o drużynie Slavii. Do tej pory widziałem ich w akcji dwa razy. Pierwszy raz w czasie mojego pierwszego meczu w Czechach i jednocześnie za granicą tj. w Ostravie - Link. Po raz drugi właśnie w... Karvinie podczas meczu Pucharowego na starym stadionie, który był w tym samym miejscu - Link. Co ciekawe będąc jeszcze na meczu na stadionie Slavii w Pradze, widziałem akurat klub Bohemians w roli gospodarza.


Na meczu byłem z redaktorem Footballsightseeing. W drugiej połowie dołączyło na 15 minut, pięciu chłopaków z Mazowsza.


Frekwencja.

Co zapamiętam z meczu? Były to przyśpiewki kibiców Karviny: Video, video... albo... Praskie video, praskie video (film). Dwa gole dla Slavii, były wynikiem decyzji sędziego, po weryfikacji VAR.



W tym meczu faworyt był jeden i to zdecydowany. Zajmująca 15 miejsce w tabeli Karvina podejmowała lidera z Pragi i to właśnie goście przeważali przez całe spotkanie. Gospodarze co prawda zdołali doprowadzić do wyniku 1-1 po golu... samobójczym, ale niedługo później było już 1-2. Po przerwie dorzucili trzeciego gola i Slavia wygrała mecz 3-1. W tym sezonie Karvina jest chyba na najlepszej drodze na zaplecze czeskiej Ekstraklasy. Po tej kolejce "wskoczyli" na ostatnie miejsce w tabeli.

3 komentarze:

  1. Szkoda mi Karviny. Chciałbym, żeby się utrzymali.Chyba znowu trzeba będzie przyjechać tam na mecz, bo już 4 razy byłem i za każdym razem Karvina wygrywała.
    A na stadionie Slavii to też byłem tylko na meczu Bohemiansu z Duklą. Fajne derby starych firm zakończyły się bez bramek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, fajnie jakby się utrzymali. Musisz dociągnąć do 7 wizyt w Karvinie , przy moich 7 przy Łazienkowskiej 3 :).

      Usuń
  2. Nie podpisałem się. Jacek Charon :)

    OdpowiedzUsuń