sobota, 8 września 2018

Grunwald Ruda Śląska - Stadion Śląski Chorzów 08.09.2018

Fotorelacja wraz z opisem z meczu: A-klasa Katowice. Sezon 2018/2019
Mecz 2018: 52














Grunwald Ruda Śląska - Stadion Śląski Chorzów 08.09.2018 (5-0) 7-Poziom
Att: 40 H: 11:00 Cena: 0 zł FOT MOV
Stadion Halemba (Ruda Śląska)


W sobotę miałem czas tylko na poranne meczowanie, a jak wiadomo o tej porze raczej mało kto gra. Brałem pod uwagę nawet to, że sobota będzie bez meczu. W końcu jednak pojechałem na znany mi obiekt Halemba. Przed meczem było wiadomo, że Grunwald miał na koncie jeden punkt i bilans bramkowy bez goli (0-3). Na ostatnim miejscu byli z kolei goście z zerowym dorobkiem punktowym i bilansem bramek 1-14, po dwóch meczach. Taka trochę niecodzienna sytuacja, aby być wyżej w tabeli od rywala, nie strzelając przy tym żadnego gola. To zdecydowało aby pojawić się na tym meczu, żeby sprawdzić jak radzą sobie obie drużyny. Pogoda trafiła się po raz drugi z rzędu kiepska! Dzień przed meczem zapowiadano deszcze akurat w porze meczu i cholera musiało się sprawdzić. Na domiar złego chmury deszczowe obejmowały tylko...

...mniej więcej połowę województwa śląskiego. W przerwie meczu na szczęście przestało padać.

Mecz nie był biletowany.

Gospodarze na zielono.








Trybuna jak na moje oko mogąca pomieścić około 1500 osób zapełniła się w niecałych 3%.







 

Grunwald obecnie reprezentuje już tylko poziom A-klasowy.










Mecz był jednostronnym widowiskiem w którym gospodarze wygrali 5-0. Pierwsza bramka padła na samym początku meczu, po kąśliwym strzale zza pola karnego. Gol na 4-0 na moim filmie. Udało mi się nagrać także ciekawą akcję w wykonaniu gospodarzy, kiedy po dośrodkowaniu w pole karne, do przewrotki wyskoczyło dwóch zawodników Grunwaldu i żaden... nie trafił czysto do piłki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz