wtorek, 3 maja 2016

Sokół Słotwina - Soła Żywiec 03.05.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Klasa A 2015/2016, grupa: Żywiec.








 

 

 

Sokół Słotwina - Soła Żywiec 03.05.2016 (0-2) 7-Poziom 
Att:70 H:17:00 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion Sokół Słotwina


Szybko, szybko... zaraz zacznie się trzeci mecz tego dnia w miejscowości Słotwina. Poprzednie spotkanie w Leśnej zakończyło się planowo o 16:50. Oznaczało to, że w 10 minut musiałem przemieścić się 7 km z Leśnej do Słotwiny.
Kiedy dojeżdżałem, sędzia właśnie rozpoczął mecz, co widać na moim filmie - Link powyżej. Dlaczego wybrałem mecz w tej miejscowości? Ponieważ było blisko do Szczyrku, gdzie miałem nocleg. Ponadto miałem także niedaleko z w/w miejscowości Leśna.

Na tym obiekcie miałem przyjemność być po raz pierwszy na meczu Podokręgu Żywiec, biorąc pod uwagę tylko spotkania od A-klasy w dół.


Gospodarze na żółto-zielono.

W okolicach Żywca, mecze rozgrywane są w bliskim otoczeniu gór.





Trochę zapasów.
















Kolejny mecz w dniu dzisiejszym i po raz drugi "zbieracze" za mecz nie zaoferowali w zamian chociażby prostego biletu.


JAROMIR NOHAVICA we własnej osobie.

Przed tym meczem gospodarze zajmowali ostatnie miejsce w tabeli z zerowym dorobkiem punktowym po 17 meczach. Faworyt meczu mógł być tylko jeden, czyli drużyna gości z Żywca i to właśnie goście wygrali pewnie 2-0. Pomimo tego, iż mecz był o mistrzostwo klasy A, spotkanie poziomem przypominało co najwyżej B-klasę z mojego regionu. Wnioskuję, iż podokręg Żywiec nie stoi na wysokim poziomie. Było to dopiero trzecie i ostatnie spotkanie w czasie krótkiej podróży poślubnej. Wszystkie trzy rozegrane zostały 3 maja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz