wtorek, 3 maja 2016

LKS Leśna - Spójnia Zebrzydowice 03.05.2016

Fotorelacja wraz z opisem z meczu Liga okręgowa 2015/2016, grupa: Bielsko-Biała.













LKS Leśna - Spójnia Zebrzydowice 03.05.2016 (3-1) 6-Poziom 
Att:240 H:15:00 Cena: 0zł FOT MOV
Stadion LKS Leśna


Bielska liga okręgowa miała nie grać w dniu 3 maja, ale właśnie tego dnia rano odkryłem, że jednak grają. To spowodowało, że po meczu w Bielsko-Białej, kierunek mógł być tylko jeden... Leśna, gdzie miała przyjechać MOJA Spójnia Zebrzydowice.



Drużyna LKS Leśna nazywana jest Pomarańczowymi, bo też pomarańczowy kolor na terenie obiektu, można spotkać na każdym kroku.




Leśna w pomarańczowych koszulkach. Czy sędzia powinien rozpocząć mecz jeżeli drużyny miały tego samego koloru spodenki?












Widziałem już dłuższe ławki rezerwowych, które w tym przypadku przysłoniłyby całe boisko. :P



Trybuna walcowa.

Pomimo, iż Leśna okupuje strefę spadkową, doliczyłem się grubo ponad 200 osób na meczu. Nie brakowało także fanów gości, rozproszonych po całym obiekcie. Na zdjęciu widać zbiórkę do słoiczka za oglądanie meczu. Ja nic nie dałem bo biletów nie mieli i musieli...

...obejść się smakiem.

W pierwszej połowie oglądałem mecz z trybuny krzesełkowej z napisem Leśna.

W drugiej części gry byłem po przeciwnej stronie boiska.

Tablica świetlna to rzadkość w Polsce, nawet na lidze okręgowej.






Wiosennie...


W dniu dzisiejszym miało padać, podczas gdy już drugi mecz tego dnia obejrzałem, gdzie nie spadła nawet jedna kropla deszczu.


W tle wyłaniają się górzyste widoki.


Obie drużyny są beniaminkami tego sezonu. Obie ekipy obecnie bronią się przed spadkiem, ale to Leśna musiała wygrać ten mecz, Spójnia niekoniecznie. Wygrali ci pierwsi 3-1, chociaż gole na 2-1 i 3-1 padły dopiero w końcówce meczu.

2 komentarze:

  1. Na tym 5.zdjeciu widac ze byly niezle warunki bezpieczenstwa. Zeby kibice jakas awanture zaliczyli nawet prowokacyjnie plyty chodnikowe juz gotowe lezaly. Maja szczescia ze chuligani awanturniczy z Zebrzydowic nie przyjechal bo by jeszcze dlugo ta wizyte zapamietaly. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jaka ładna trybunka w Leśnej :)

    OdpowiedzUsuń