poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Motor Lublin - Izolator Boguchwała 22.08.2015

Fotorelacja wraz z opisem z meczu 4 kolejki: III liga 2015/2016, grupa: lubelsko-podkarpacka.













Motor Lublin - Izolator Boguchwała 22.08.2015 (6-1) 4-Poziom 
Att:1996 H:17:00 Cena: 10FOT MOV
Stadion Arena Lublin


W kasie spotkała mnie miła niespodzianka, ponieważ załapałem się jeszcze na przedsprzedaż biletów, dzięki czemu kupiłem wejściówkę o 2 zł taniej. Przedsprzedaż trwała do dwóch godzin przed meczem. Ja pojawiłem się pod stadionem na niecałe dwie godziny przed pierwszym gwizdkiem, ale i tak sprzedano mi taniej. Ponadto nie było kolejek do kas.

Pomeczowe zwiedzanie: Zamek w Lublinie.

Widok z zamku.

Rynek.

Plac Łokietka i Urząd Miasta.

Plac Łokietka i Brama Krakowska.

Jedyny dłuższy wypad w czasie tegorocznego długiego urlopu zaplanowałem do Lublina. Na mecz pojechałem koleją z Gliwic. Obawiałem dużego opóźnienia naszych PKP, ale na szczęście wyniosło tylko 15 minut. Na dworcu byłem na dwie godziny przed meczem.

Z dworca pod stadion w szybkim tempie można dojść w 5 minut.


Żeby zakupić bilet na mecz Motoru, nie ma konieczności wykonywania zdjęcia w kasie.



Wiele sektorów na stadionie jest wyłączonych dla publiczności, bo tez w Lublinie póki co nie ma takiego zapotrzebowania.

Podobnie jak tydzień temu w Bielsku-Białej, także i tym razem otrzymałem oficjalne składy meczowe.



Specjalna platforma dla wodzireja. :P



Motor w żółtych koszulkach. Ich rywalem był słynny Izolator Boguchwała. Drużyna zawdzięcza swą popularność w Polsce dzięki swojej oryginalnej nazwie.

Stadion wypełnił się w 15%.







Doping kibiców Motoru prowadzony był przez całe spotkanie.














Prawie jak rugby.


Niby był to tylko czwarty poziom rozgrywkowy, a spotkanie było rewelacyjne. Stało na dobrym poziomie, w którym padło wiele pięknych bramek. Najpierw na prowadzenie wyszli goście, potem strzelali już tylko gospodarze. Motor zdobywał bramki, aż miło było patrzeć. Dwa gole padły po odbiciu od poprzeczki (jedna bramka na filmie), kolejna po strzale z 40 metrów, a pozostałe trzy także nie były brzydkie. Mecz przekroczył moje oczekiwania.

Pozycje drużyn po tej kolejce: 3 i 9. Już za tydzień Motor zagra u siebie mecz rundy z liderem Stalą Rzeszów.

Czternasty w 100% nowy polski stadion został zaliczony w czasie meczu. Biorę pod uwagę tylko piłkarskie powyżej 10 tysięcy miejsc. Do zdobycia na tą chwilę pozostał tylko Białystok. W kolejce czekają: Stadion Śląski, Górnik Zabrze i dwa łódzkie. Nie uwzględniam Moto Areny w Toruniu i Bydgoszczy. Był to także mój pierwszy mecz w województwie lubelskim (10 województwo).

Z Lublina wracałem następnego dnia z samego rana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz